kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

وقتی روزنامه اجاره‌ای با شبکه صهیونیستی در لندن مو نمی‌زند!(خبر ویژه)

تحریف واقعیات شرارت‌های اخیر از سوی برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای، هیچ تردیدی در اینکه آنها با رسانه‌های بدنام وابسته به رژیم‌های صهیونیستی و سعودی همکاری می‌کنند، باقی نگذاشته است.


روزنامه شرق، یکی از نشریاتی است که خبرنگار آن به‌خاطر همکاری با رسانه‌های لندنی و کمک به اغتشاشات بازداشت شده است.
رسانه‌های لندنی مانند بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال و همچنین رسانه‌های فارسی‌زبان آمریکایی، برای روزهای پایانی آخر هفته گذشته فراخوان داده و همزمان به اشرار ماموریت داده شده بود تا با ارعاب و تهدید و پرتاب کوکتل‌مولوتف و شکستن شیشه مغازه‌ها و...، کسبه و بازاریان را مجبور به بستن مغازه‌ها کنند تا آن رسانه‌ها بتوانند ولو با زور تهدید و ارعاب،‌ «اعتصاب» را بازنمایی کنند.
البته طراحان سناریوی اعتصاب سراسری، همچنان که در زمینه پروژه اعتراضات سراسری، از سوی مردم تحقیر شدند، در موضوع اعتصاب هم انگشت‌نما شدند و به همین دلیل، مزدوران میدانی آنها مرتکب چند جنایت و تخریب در شهرهای مختلف شدند. حال عنایت کنید که روزنامه بدسابقه شرق در توصیف ماجرا می‌نویسد: « اعتراضات وارد سومین ماه خود شده است. سه روز پایانی هفته گذشته، اعتراض‌ها از تهران و ماجرای بازار آهن گرفته تا بوکان، ایذه، اصفهان و... تصاویری که از درگیری‌ها و اعتراض‌ها منتشر شده است. از اوج‌گیری خشونت‌ها خبر می‌دهد. در حالی که همه‌جا و تقریبا از سوی همه طرف‌ها سخن از شنیدن صدای معترضان و دعوت به گفت‌وگو است، در عمل برخی از طرفین جزو قربانیان این خشونت‌ها بود‌ه‌اند.
«اعتراضات» وارد سومین ماه شده؟ اقدام مسلحانه و ارعاب و تهدید کسبه، آتش‌افروزی، تخریب اموال مردم، شکستن شیشه مغازه‌ها و... اعتراضات بود؟ و اینکه به مردم و مغازه‌داران رحم نکردند، معترض بودند و باید با آنها گفت‌وگو کرد و صدای‌شان را شنید؟ یادآور می‌شود رویکرد خباثت‌آلود مشابه روزنامه شرق، از سوی برخی روزنامه‌های اجاره‌ای دیگر مانند اعتماد، سازندگی و هم‌میهن در پیش گرفته شده و همین امر نشان می‌دهد که این نقش‌آفرینی، از سوی اتاق فرمان مشترکی ابلاغ می‌شود.