kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

تروریسم رسانه‌ای
احمدرضا: «اینستاگرام فیلم دوربین مداربسته مربوط به سقوط آیلار حقی در محوطه گودبرداری رو از صفحه پایگاه خبری «تبریز بیدار» حذف کرد. یعنی وقتی ما میگیم تو اعتراضات کشته شده، تو غلط میکنی حرف دیگه‌ای بزنی. رسما با یه فاشیسم جدید و یه کودتای رسانه‌ای مواجهیم.»
بازی با دم شیر
بهروز عزیزی: «امارات علي كريمي را اخراج می‌کند. قطر اجازه ورود به اینترنشنال نمی‌دهد. بی‌بی سی خبرنگارانش را به قطر نمی‌فرستد. کشورهای عربی فهمیده‌اند کسی با دم شیر بازی نمی‌کند.»
صبر راهبردی تا کجا؟
محسن مقصودی: «یک هفته است این بغض در گلویم مانده. در پشت صحنه مستند فرزند روح‌الله، رفقای بسیجی شهید روح‌الله عجمیان می‌گفتن ما سلاح‌مون تیر پلاستیکی داشت وقتی به اغتشاشگرانی که قصد تخریب داشتن شلیک کردیم تا فهمیدند تیرها پلاستیکی‌ است شیر شدن و حمله کردن به ما و روح‌الله.... نمی‌دانم تا کی و تا کجا این شیوه صبر جواب می‌دهد. فقط می‌دانم جمهوری اسلامی نجیب‌‌ترین حکومتی است که حاضر شده به بهای پرپر شدن بهترین فرزندانش، صبوری کند تا فرزندان بعضا فریب خورده‌اش فرصت درک حقیقت و جدا شدن از مسیر شیطان را داشته باشند.»
سابقه دروغگویی دارند
تقوی: «مگه بابای مهسا امینی راست میگفت که مامان کیان درست بگه؟! تحت تاثیر رسانه‌هایی هستن که صبح تا شب دارن علیه جمهوری اسلامی پمپاژ خبری میکنن! شما فقط به لیست دنبال‌کننده‌های مادر کیان توجه کنید!»
کار خودشونه رو هم تفکیک می‌کنن
وثوقی کیا: «می‌گویند کیان پیرفلک با شلیک ماموران کشته شده ولی نمی‌گویند باقی ماموران و عوامل امنیتی چطور شهید شدند؟ کار خودشونه رو هم جوری تفکیک می‌کنن که ماموران را اونا زدن ولی این طفل معصوم رو مامورا زدن. همین قدر سست و بی‌پایه.»
جالب نیست؟
علیرضا کریمی: «پلیس انگلیس برای حفاظت از شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال گماشته مسلح به‌کار گرفته! و جالب می‌دونید چیه؟ اینکه پلیس ایران برای مقابله با تروریست‌هایی که توسط این شبکه تروریستی تحریک می‌شن، مسلح نیست!»