kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

دستگیری فرد مسلح و هنجارشکن در متروی تهران

رئیس‌پلیس مترو پایتخت از دستگیری فرد هنجارشکن در ایستگاه مترو و کشف چاقو و افشانه‌فلفلی از وی خبر داد. 
به گزارش تسنیم، سرهنگ سعید عطاالهی با اشاره به دستگیری یک فرد هنجارشکن در مترو اظهارداشت: این فرد که به دنبال تحریک و تهییج شهروندان و برهم زدن نظم و امنیت ایستگاه مترو بود توسط پلیس مترو دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه متهم با ماموران پلیس درگیر شد و قصد فرار از محل را داشت،  گفت: از متهم چاقو و یک عدد افشانه فلفلی کشف شد.
جزئیات مضروب شدن ۲ مأمور مترو
سخنگوی شهرداری تهران جزئیات مضروب شدن ۲ مامور مترو را تشریح کرد.
به گزارش ایرنا، عبدالمطهر محمدخانی در مورد جزئیات مضروب شدن دو مامور خط چهار متروی تهران(شهید کلاهدوز- ارم سبز) در مترو گفت: در ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در ایستگاه تئاتر شهر حدود ۱۰ نفر از آشوبگران وارد مترو شدند. محمدخانی با بیان اینکه این افراد تلاش داشتند که با باز نگهداشتن درب در یکی از قطارها مانع حرکت قطار شوند افزود: این مسئله سبب اختلال در سیستم مترو شد و نارضایتی مسافران را به همراه داشت، در این میان همکاران مترو تلاش می‌کنند که مانع این حرکت شوند و از تجهیزات مترو صیانت کنند که مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: یکی از همکاران مضروب مترو صبح پنجشنبه از بیمارستان مرخص شد، اما متاسفانه همکار دیگر به دلیل ضربات چاقویی که به وی وارد شده از ناحیه ریه دچار آسیب جدی شده و همچنان تحت مداوا است. 
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اعلام پلیس مبنی بر دستگیری تعدادی از ضاربان، در مورد میزان خسارات وارد شده به مترو نیز گفت: هنوز جمع‌بندی نهایی به دستمان نرسیده اما خسارت قابل توجهی به تجهیزات مترو به خصوص در خط چهار وارد شده است.