kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
 از تبریز تا یزد و شیراز ادامه دارد

تلاش ناکام معاندان برای کشته‌سازی‌های دروغین

رسانه‌های ضد انقلاب، در ادامه پروژه نخ‌نمای کشته‌‌سازی ادعاهای جدیدی درخصوص فوت سه نفر در شهرهای تبریز، یزد و شیراز مطرح کردند.
به گزارش فارس، رئیس‌پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سه نفر در ارتباط با حادثه افتادن دختر جوان تبریزی به نام «آیلار حقی» در محل گود برداری جنب برج شهران تبریز خبر داد. 
ابراهیم محمودی اظهارداشت: به محض اطلاع از وقوع حادثه از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در صحنه حضور یافته و با هماهنگی و دستورات ویژه دادستان عمومی و انقلاب تبریز و با شکایت خانواده متوفی تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی براساس وظایف ذاتی و قانونی تحقیقات لازم در این خصوص آغاز و تا این لحظه سه نفر از مرتبطین در این حادثه شناسایی و دستگیر و تحقیقات پلیسی در حال انجام می‌باشد که اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.  محمودی افزود: با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی از یک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است. وی بیان داشت: با توجه به موج سواری رسانه‌های معاند درخصوص موضوعات اخیر کشور و بهره‌برداری معاندین از حوادث روزمره برای تشویش و فریب افکار عمومی، مردم عزیز به اخبار رسانه‌های ضد انقلاب توجه نکرده و اخبار را از رسانه‌های موثق دنبال کنند.
سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی نیز در این ارتباط گفت: حوالی ساعت ۲۲ چهارشنبه با گزارش سقوط در محل گودبرداری و مصدومیت شدید زن جوان به مرکز اورژانس اطلاع و بلافاصله نزدیک‌ترین آمبولانس عازم محل شد. وحید شادی‌نیا افزود: کارشناسان اورژانس موقع رسیدن با پیکر بی‌جان مصدوم مواجه شدند و سریعا اقدامات احیا را شروع کرده و مصدوم را به مرکز درمانی انتقال دادند، طبق پیگیری احیای قلبی ریوی نتیجه‌ای نداشت و فوت زن جوان تأیید شد. اما رسانه‌های ضد انقلاب، در ادامه پروژه نخ‌نمای کشته‌‌سازی ادعا کردند این جوان در تجمعات تبریز کشته شده است!
تکذیب کشته شدن یک خانم در اغتشاشات یزد
در همین حال به گزارش تسنیم، پلیس یزد اعلام کرد: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک خانم در جریان تجمعات اخیر؛ این موضوع تکذیب می‌شود.هیچ فردی در جریانات اخیر در شهر یزد دچار آسیب و مصدومیت نشده است.
کشته‌‌سازی جعلی دیگر، این بار در شیراز
همچنین به گزارش ایرنا، رسانه‌های معاند در ادامه حرکت نخ‌نمای خود در کشته‌‌سازی برای اغتشاشات، ادعایی درباره فردی مطرح کردند که روز پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ در شیراز به خاک سپرده شد. آنها مدعی شدند که فردی به نام «میلاد شادکام» در تجمع‌های غیرقانونی شامگاه ۲۴ و ۲۵ آبان شیراز در جمع معترضان حضور داشته و کشته شده است. این درحالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد، این مرحوم ۱۵ آبان جان باخته است. سخنگوی اورژانس فارس در پاسخ به خبرنگار ایرنا گفت: مرحوم شادکام ۱۵ آبان ۱۴۰۱ بر اثر وقوع حادثه تصادف در محل پُل شهید رودکی شیراز جان باخته است. بنابر اعلام مراجع ذی‌ربط، به دلیل اینکه پیکر این مرحوم در زمان حادثه شناسایی نشده بود، مجهول‌الهویه بود و در نهایت، پیکر وی پس از شناسایی ۲۲ آبان‌ماه به خانواده‌اش تحویل و پنجشنبه ۲۶ آبان به خاک سپرده شد.