kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
به دست اوباش داعشی رخ داد

شهادت 4 مدافع امنیت و یک روحانی جهادگر در اغتشاشات دو روز اخیر

4 مدافع امنیت و یک روحانی جهادگر در اغتشاشات روزهای سه شنبه و چهارشنبه به دست اوباش و اراذل تروریست اجاره‌ای به شهادت رسیدند.
 
 
 
 
دشمن وامانده، نا امید و تودهنی خورده از مردم، اراذل تروریست اجاره‌ای را برای تهدید کسبه به بازار فرستاد تا از چرخه اقتصاد و کسب‌وکار مردم انتقام بگیرد اما با بی‌اعتنایی بازاریان مواجه شد و بار دیگر سیلی خورد. عناصر بدبخت اجاره‌ای در اغتشاشات دو روز اخیر 4 مدافع امنیت و یک روحانی بسیجی جهادگر را به شهادت رساندند. این در حالی است که برخورد با مخلان امنیت جامعه و قاتلان مردم و نیروهای مدافع امنیت باید به‌گونه‌ای باشد که تفاله‌های باقی مانده از تروریست‌های اجاره‌ای جرأت ابراز وجود نداشته باشند چه برسد به اینکه دست به قتل نیروهای نظامی و انتظامی بزنند.
شهادت دو مدافع امنیت در اغتشاشات شادآباد تهران
یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: دو تن از مدافعان امنیت در جریان اغتشاشات روز چهارشنبه محله شادآباد در جنوب شهر تهران به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند.
روحانی جهادگر با پرتاب کوکتل مولوتوف اوباش داعشی به شهادت رسید
حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی، امام جماعت یکی از مساجد شهرک گلستان شیراز و از روحانیون جهادی و مدافع حرم، روز سه‌شنبه در مسیر برگشت از مسجد و در راه منزل با پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران به شدت مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.
به گزارش رسا، سید مصطفی بحرینی، دادستان مرکز استان فارس درباره جزئیات شهادت حجت‌الاسلام زارع مؤیدی، اعلام کرد: در جریان اغتشاشات یک طلبه بسیجی در شیراز به دلیل پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران و اصابت به ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد که علی‌رغم تلاش کادر درمان به شهادت رسید.
وی افزود: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.
شهادت یک مدافع امنیت در بوکان
تعدادی از اغتشاشگران که عضو گروه‌های تروریستی بودند، در جاده حصار شهرستان بوکان عناصر گروهک‌های تروریستی پس از ناکامی در ایجاد اغتشاش، با سلاح کمری، سرهنگ پاسدار رضا الماسی از نیروهای حافظ امنیت مردم را به شهادت رساندند.
شهادت یک مدافع امنیت در کامیاران
به گزارش تسنیم، روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: در جریان اغتشاشات عصر سه شنبه، یکی از حافظان امنیت پاسدار «رضا آذربار» با شلیک گلوله افراد ناشناس اغتشاشگر به شهادت رسید.
تشییع پیکر مدافع امنیت در کامیاران
مراسم تشییع پیکر شهید «رضا آذربار» پیش‌ازظهر دیروز با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در کامیاران برگزار شد.
پیکر این شهید حافظ امنیت با استقبال باشکوه مردم از میدان امام خمینی(ره) به طرف مزار شهدا واقع در مزارستان شهرستان کامیاران تشییع و سپس به خاک سپرده شد.
پیش از این نیز در اغتشاشات استان کردستان شهید پاسدار غلامرضا بامدی از نیروهای سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و شهید عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی مریوان در حین انجام مأموریت در مقابله با اغتشاشگران و عوامل گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب به شهادت رسیدند.
پیکر شهید امنیت «حسن براتی» در مشهد تشییع شد
ظهر چهارشنبه پیکر شهید «حسن براتی» بر دست‌های مردم شهید پرور مشهد مقدس تشییع شد.
مراسم تشییع از میدان بسیج آغاز و تشییع‌کنندگان، پیکر بسیجی شهید «حسن براتی» را برای طواف و اقامه نماز تا حرم حضرت ثامن‌الحجج(ع) بدرقه کردند.
به گزارش مهر، «حسن براتی» اهل کاشمر و متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۷ است که حدود ۱۵ سال در منطقه عبدالمطلب مشهد سکونت داشته است. این بسیجی ناحیه مالک اشتر مشهد در ۲۲ مهرماه امسال پس از مشکوک شدن به یک خودروی سواری پراید با پلاک غیربومی، آن را مورد بررسی قرار می‌دهند که با شلیک یکی از سرنشینان خودرو مجروح می‌شود. این بسیجی ۳۴ ساله که دارای یک فرزند دختر بود، روز دوشنبه بر اثر شدت جراحات در بیمارستان قائم مشهد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گفتنی است، پیکر این شهید حافظ امنیت امروز در روستای «فدافن» شهر کاشمر به خاک سپرده می‌شود.