kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

اولین گروه از کشتی‌گیران روس وارد ایران شدند 

 
 
 
دو کشتی‌گیر خارجی تیم بانک شهر برای همراهی این تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر وارد ایران شدند.
مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد روز جمعه هفته جاری با حضور چهار تیم بانک شهر، پتروپالایش بلیش تاکستان، ستارگان ساری و انبوه‌سازان هوتن در سالن هفت تیر تهران برگزار خواهد شد. چهار تیم برتر مرحله مقدماتی به صورت ضربدری در مرحله نیمه‌نهایی رودرروی هم قرار می‌گیرند و سپس مسابقه فینال و رده‌بندی بین تیم‌های برنده و بازنده به انجام خواهد رسید.
هر چهار تیم حاضر در این مرحله از سهمیه دو خارجی خود در روز جمعه استفاده خواهند کرد، ضمن اینکه همه آنها ملی‌پوش در اختیار دارند.
از بین 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی 2022، رحمان عموزاد، حسن یزدانی و محمدحسین محمدیان در عضویت تیم بانک شهر هستند، علیرضا سرلک، یونس امامی و امیرحسین زارع تیم پتروپالایش را همراهی خواهند کرد. امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم‌پور در تیم هوتن حضور دارند و رضا اطری هم تنها ملی‌پوش تیم ستارگان است. در حالی که پیش از این موانعی در راه حضور کشتی‌گیران روس در ایران ایجاد شده بود، با برطرف شدن این مشکل، یکشنبه شب اولین گروه از خارجی‌ها وارد ایران شده و به اردوی تیم بانک شهر در امجدیه ملحق شدند. زائور اوگویف قهرمان المپیک و دارنده 2 مدال طلای جهان و همچنین عباس گادژی ماگومدوف قهرمان سال 2021 جهان دو کشتی‌گیر روسی هستند که تیم رضا یزدانی را در این مرحله همراهی خواهند کرد.