kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

اخبار کوتاه از فوتبال

 

حضور کی‌روش و بازیکنان تیم ملی
در خیریه بهشت امام رضا‌(ع)
سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دیروز به‌صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا‌(ع) حضور یافتند.
کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی که در حال آماده‌‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی هستند، به‌صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا‌(ع) حضور یافتند و با کودکان، نوجوانان و جوانان حاضر در این خیریه دیداری صمیمی داشتند. کی‌روش در ابتدا خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: بچه‌ها ببینید هواداران واقعی شما چه کسانی هستند.او سپس رو به کودکان حاضر در این خیریه گفت: توقع شما از بازیکنان تیم ملی چیست که آنها گفتند: دوست داریم محکم و خوب بازی کنید تا دل مردم شاد شود.
جالب اینکه چند نفر از بچه‌های خیریه درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی با سرمربی این تیم به گفت‌وگو پرداختند و حتی تحلیل‌های فنی خود را درباره بازی با انگلیس ارائه کردند. بازیکنان تیم ملی نیز با اهدای لباس‌های ایران به بچه‌های خیریه بهشت امام رضا‌(ع) قول دادند که از این پس فرصت بیشتری برای دیدار با آنها اختصاص دهند.
حل مشکل استقلال و پرسپولیس در آسیا
رئیس ‌فدراسیون فوتبال از حل مشکل سرخ‌آبی‌های تهرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا ۲۰ روز آینده خبر داد. مهدی تاج درباره آخرین وضعیت حضور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: هم پرسپولیس و استقلال دو سال تعلیق بودند اما فکر می‌کنم تا ۲۰ روز آینده این مشکل حل شود. وی افزود: این موضوع اگر ادامه پیدا می‌کرد حتما روی تیم ملی هم تاثیر می‌گذاشت و از روز اول دنبال حل مشکل بودم. مشکلات و موانع را در این زمینه حل کرده‌ایم.
معرفی سرمربی خارجی نفت آبادان تا پایان هفته
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرده است که سرمربی جدید این تیم تا پایان هفته جاری معرفی خواهد شد.
احمد پارو با اشاره به استعفای فیروز کریمی بعد از نتایج ضعیف صنعت نفت آبادان، عنوان کرده که هدف از انتخاب کریمی برای سرمربیگری این تیم، سابقه و تجاربی بوده که این مربی به ویژه در نگه داشتن تیم‌ها در لیگ برتر داشت اما در نهایت خود کریمی پس از کسب نتایج ضعیف استعفا داده است.وی همچنین در بخشی دیگر از گفت وگوی خود با سایت باشگاه اعلام کرده است که اعضای هیئت مدیره چند گزینه را برای جانشینی کریمی بررسی کرده‌اند و برای انتخاب مربی خارجی به نتیجه رسیده‌اند و تا پایان هفته جاری نیز سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان معرفی خواهد شد.