kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

تأسف از ناکامی در کشته‌‌سازی!
محمدرضا سرشار با انتشار این تصویر نوشت: «متاسفانه درسته؟! با چنین موجوداتی مواجهیم! موجوداتی که رسما از زنده بودن دختر جوان رشتی ابراز تأسف می‌کنند! واقعا نام این موجودات را چه باید گذاشت؟»
معجزه
حسین دارابی: «حضرت عیسی چهارتا مرده زنده کرد، این همه بهش ایمان آوردن!اونوقت جمهوری اسلامی کلی کشته اعتراضات رو زنده کرد باهاشون مصاحبه کرد، این براندازا هنوز ایمان نیاوردن! ایمان بیارید دیگه.»
تسلط رسانه‌ای بر ذهن‌های آکبند
حسنا: «قدرت رسانه میتونه از یک قاتل و قاچاقچی حرفه‌ای که در سیستان و بلوچستان هیچ‌کس از دستش در امان نبوده، یک قهرمان راه آزادی بسازه!بی عقلها در تهران برای مظلومیتش اشک می‌ریزند ولی در شیرآباد یک جماعت از مرگش نفس راحت می‌کشند!»
صرفا جهت اطلاع
امیر فروغی: «فیلمی منتشر شده که با آمبولانس‌های بدون پلاک نیروی امنیتی جابجا می‌کنن. برای ما عادیه که آمبولانسِ بدون پلاک مریض میاره بیمارستان. امروز از همکارم بابت این موضوع سؤال کردم. به عنوان مثال گفت همین آمبولانس اهدایی از طرف خیّر هستش اما سازمان بودجه انتقال پلاک (حدوداً ۴۰۰ میلیون)رو نداره!»
نظر مولوی عبدالحمید چیه؟
مصطفی: «آزادی ۱۶ ملوان زندانی سیستان‌وبلوچستانی در‌تانزانیا. وزارت خارجه پیگیری کرده و این هموطنان بعد ده سال آزاد شدند. هشت سال و نیم از این ده سال وزارت خارجه دولت ‎روحانی کار به مهمی برجام نافرجام نداشته! میخوام بدونم آقای ‎زهی نظری ندارن آیا؟»
سرمای سخت اروپا
از راه رسید
زهراسادات موسوی با انتشار این تصویر نوشت: «تیتر فعلا این باشه: دو سوم جمعیت اروپا به منبت کاری و کنده کاری و صنایع دستی چوبی علاقه نشان دادند لذا دولت برای اوقات فراغت مردم اروپا اقدام به توزیع بسته‌های چوبی کرده است.»
اما جانم فدای ایران
علی اکبر رائفی پور: «مجری تجزیه‌طلب ایران اینترنشنال فرداد فرحزاد وقیحانه در حمایت از الهام علیف رسماً سخن از تجزیه کشورمان کرده است. این‌ها چه باید بگویند تا عده‌ای به خودشان بیایند؟ انتقاد دارید؟ ماهم منتقدیم. آن‌قدر به پرچم و نمادهای ملی مان تاختید که کفتار‌ها به طمع افتاده‌اند.»
ورزشکار با شرف
کاربری با انتشار این تصویر نوشت: ««امیر پیاهو» هستن، مربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین که تیمش تو مسابقات قهرمانی آسیا ۴ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز برنده شد اما به‌خاطر دیکتاتوری رسانه‌ای بایکوت شده. شیر مادر و نان پدر حلالت.»
چرخش روزگار
خبرنگار لبنانی قدرت موشکی و فضایی ایران در سال 2022 را در مقایسه با جمع‌آوری هیزم در آلمان با این عکس مقایسه کرده است.
این نظام رفتنی نیست
محققی: «داداشا و آبجی‌های گلم،این نظام رفتنی نیست دائما درحال آپدیت شدنه و توده عظیم مردم مذهبی و وطن‌پرستشو حفظ میکنه لذا ‎انقلاب کهنه نمیشه هر وقت لازم شده ورژن جدید از طرف سیدعلی جان ما ابلاغ میشه ما رو قلب و مغزمون نصبش می‌کنیم اما بدون همه ورژنها هویتش مثل نسخه اورجینال پیرجمارانه تمام.»