kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

مسائل امروز حاکی از کم‌کاری و ضعف در فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهری است

 

کرج- خبرنگار کیهان:
رئیس‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: از دستگاه‌های فرهنگی درخواست هم‌افزایی و جدیت در امور فرهنگی شهر و برنامه‌ریزی نظام مند و جذاب داریم.
حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی با اشاره به وقایع اخیر اظهارداشت: مسائل امروز حاکی از کم‌کاری و ضعف در فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی می‌باشد وقتی مدارس تعطیل می‌شود و مساجد تضعیف می‌شود ماحصل آن می‌شود آشوب و اغتشاش و بر هم زدن نظم عمومی. رئیس ‌کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج درخصوص نحوه برخورد با ضدانقلاب و برهم‌زنندگان نظم عمومی و امنیت جامعه بیان کرد: چرا باید آنقدر مماشات صورت پذیرد؟ واقعا حادثه هفته گذشته در اتوبان کرج- قزوین قابل پیش‌بینی و کنترل نبود؟ چرا باید ماموران ما آنقدر دست بسته باشند و امکان دفاع از جان خود نداشته باشند!
وی تصریح کرد: این تضعیف نهاد انتظامی و نظامی ما است و دشمن به دنبال شکستن اقتدار نیروی انتظامی است؛ حکم محارب در اسلام روشن است اشد مجازات برای او پیش‌بینی شده و تقاضای برخورد قاطع و جدی دارم‌، در همه جای دنیا حتی مدعیان حقوق بشر با اغتشاش و ناامنی این چنین مسامحه نمی‌شود و حتی کشورهای دیگر اجازه نزدیک شدن به پلیس را نمی‌دهند.
سعیدی خطاب به مسئولین کشور تاکید کرد: مسئله جلوگیری از ابتذال یله و رها بودن فضای مجازی و ماهواره می‌باشد، واقعاً خطر این موضوع قابل درک نیست یک تریبون 24 ساعته برای براندازی نظام و اخلال در امنیت و آرامش جامعه را به راحتی در کشور جولان می‌دهد چه کسی مسئول است؟ تجهیزات ماهواره‌ای چگونه و به دست چه کسانی وارد جامعه می‌شود و جلوگیری از این مهم کار سختی نیست لذا تعلل جائز نیست و هرچه سریع‌تر باید این حوزه ساماندهی شود.