kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن:

مشکل بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی سرطان یزد را حل کنید

 

یزد- خبرنگار کیهان:
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس گفت: مدیران کل استان مشکل بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی سرطان یزد را حل کنید زیرا راه‌اندازی آن سبب رفع مشکلات بسیاری از مردم کشور می‌شود.
جلسه بررسی مشکلات بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی سرطان حضرت ابوالفضل(ع) یزد در دفتر دکتر جوکار برگزار شد.
دکتر محمد‌صالح جوکار رئیس‌کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در این جلسه با بیان اینکه یکی از شعارها‌، تبدیل یزد به عنوان قطب درمان، گردشگری سلامت و... است، گفت: برای دستیابی به این شعارها و تحقق آن نیازمند زیرساخت‌های لازم هستیم، غیر از اینکه تخت‌های بیمارستانی باید افزایش یابد و فناوری‌های جدید را وارد ‌سازیم، نیازمند آماده‌‌سازی زمینه رقم خوردن توریسم سلامت در استان هستیم.
وی با اشاره به اینکه در جهت ایجاد بسترهای توریسم سلامت در استان، از بخش‌های خصوصی و دولتی حمایت کردیم، اظهار داشت: برخی از پروژه‌ها در استان کلید خورد ولی به واسطه اینکه به تعهدات خود عمل نکردند، نیمه کاره رها شده است.
وی یکی از این پروژه‌ها را بیمارستان 400 تختخوابی در یزد عنوان کرد و افزود: این پروژه در سال‌های 92، 93 به تصویب رسید و با عوض شدن دولت، اعلام کردند که اعتبار برای تکمیل آن نداریم و در نهایت به عنوان مرکز 150 تختخوابی تحقیقات و درمان سرطان نام‌گذاری شد.
جوکار عنوان کرد: نهایتا در سفرهایی که رئیس‌جمهور وقت به یزد داشت شاهد هیچ اتفاق مثبتی نبودیم، با روی کار آمدن مجلس جدید نسبت به اینکه این پروژه در چه مرحله‌ای است مباحثی مطرح و در نهایت دولت همکاری کرد و عملیات عمرانی آن آغاز و الان نیز در حال فعالیت است.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه راه‌اندازی این پروژه مشکل بسیاری از مردم یزد و کشور را مرتفع خواهد کرد، اذعان داشت: امیدواریم مسئولانی که در این پروژه نقش دارند، نگاه مثبتی داشته باشند تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و حل مشکل بسیاری از مردم باشیم.