kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 عجب برکتی داره
 حسین دارابی: «هی میگن اینا تیم ملی ایران نیستن، تیم جمهوری اسلامین، حکومتین. از وقتی تیم‌هامون رو منتصب کردن به جمهوری اسلامی داریم پشت هم قهرمان جهان میشیم: 
١_ فوتبال ساحلی ۲_ کشتی فرنگی ٣_ والیبال نشسته ۴_ پرتاب نیزه و.... برکتی داره این جمهوری اسلامی خدایی.»
 اعتراف به تجزیه ایران
 علی رنجبر: «امیر منصور آریا به عنوان یکی از مهره‌های مهم براندازان در خارج از کشور که توسط وزارت اطلاعات دستگیر و به داخل کشور منتقل شده در مستند ژنرال به خوبی تشریح می‌کند، هدف از همه اقدامات براندازان تجزیه ایران است و اتاق جنگ رسانه‌های معاند در این رابطه تقسیم کار دارند.»
 پشت پرده دیدار پولی نژاد و مکرون
 سامان ماهور: «اشتباه نکنید فرانسه از علینژاد حمایت نکرد. ماجرا این است دیدار با مکرون جایزه علینژاد برای همکاری این چند ماه اخیرش با سازمان منافقین بود.»
 خیلی مهارت می‌خواد!
 سیدعلی موسوی: «انصافاً برانداز بودن هم کار سختیه‌ ها! فکر کن باید از آدمی که ۱۷ تا سرقت داشته و آخرشم توی درگیری مسلحانه سقط شده قهرمان بسازی.»
 قابل توجه بازیکنان و مربیان فوتبالی
 کاربری نوشت: «خبرنگاری از گرت ساوثگیت، سرمربی انگلیس میپرسه که اولین بازی شما در این رقابتها با ایرانه، اونا به روسیه کمک نظامی کردند آیا باید در جام جهانی باشن؟! جواب سرمربی انگلیس جالبه، این یک موضوع سیاسیه و من چون اطلاعاتی ندارم نمیتونم نظری بدم.»
 راهت پر رهرو
 عمران گل محمدی با انتشار این تصویر نوشت: «هفتاد نفر زمینش‌ زدند‌، هزاران نفر بلندش کردند.»
 تحریف به روش سعودی نشنال
 رضا هداوند: «بلال نصرویی خواننده بلوچ: از اینکه تصاویر من را به عنوان فیلم آن یاغی خدانور لجه‌ای جا میزنند گله دارم. خدایا چقدر این برعندازها و عمله‌های سعودی اینترنشنال خوار و بدبختن.»
 از این واضح‌تر؟
 احسان: «اگر کسی برای دانستن اینکه ایران اینترنشنال عاملیت رسانه‌ای تجزیه‌طلبان را در اختیار دارد، نیاز به سخنان رعنا رحیم‌پور داشته باشد، واقعا احمق است. مگر اینترنشنال واضح‌تر از این هم می‌تواند حامی و عامل تجزیه‌طلبی باشد؟»