kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۴۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

خواننده سیاه‌پوست: مادرم قربانی توطئه‌ هالیوود شده است (اخبار ادبی و هنری)

کانیه وست خواننده معروف آمریکایی که اظهارات اخیرش انتقادهایی را به همراه داشت و به قطع ارتباط کمپانی‌هایی چون «آدیداس» و «بالینسیاگا» با او منجر شد، باز هم جنجال‌آفرینی کرد؛ او گفته مادرش قربانی توطئه ‌هالیوود شده است.
 
 
 
 
به گزارش ایرنا، کانیه که این روزها درگیر نبرد حقوقی تلخ با همسر سابقش کیم کارداشیان نیز هست، مدعی‌شده مرگ مادرش دوندا وست بخشی از برنامه بزرگ ‌هالیوود برای کنترل و آسیب‌زدن به او بوده است.
او در ویدئویی گفته تنها سیاه‌پوستی نیست که قربانی این توطئه شده است. وست از مایکل جوردن، بلی کازبی و پسرش، دکتر دره(آندره رومله‌یانگ) و پسرش به‌عنوان افرادی نام برد که قربانی این توطئه شده‌اند و گفت افراد زیادی در‌ هالیوود از دست ‌می‌روند که بخش زیادی از آن برای کنترل کردن و آسیب رساندن به آنهاست.
او از دیگر افراد مشهور سیاه‌پوست که قربانی این توطئه شده‌اند به شکیل اونیل بسکتبالیست سابق ان.بی.‌ای آمریکا اشاره کرد.
وست می‌گوید که او هرگز کنترل نخواهد شد. «آنها نمی‌توانند من را کنترل کنند. می‌توانند شکیل را کنترل کنند. می‌توانند چالرز بارکلی و لبرون جیمز، JAY-Z و Beyonce را کنترل کنند اما من را نمی‌توانند.»
علاوه‌بر قطع ارتباط همکاری کمپانی‌های بزرگی چون آدیداس با وست، در پاسخ به اظهارات جنجالی‌اش، خانواده جورج فلوید یک شکایت ۲۵۰ میلیون دلاری از طرف دختر جورج علیه او تنظیم کرده‌اند.
وکیل سابق وست هم به او هشدار داده اظهارات تحریک‌آمیز وست ممکن است به قیمت گرفته‌شدن حضانت چهار فرزندش تمام شود.