kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ خبر داد؛

کشف ۱۵۰۰ قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران در تهران

سردار حسن‌زاده درخصوص آمار کشفیات در شهر بزرگ تهران گفت: در طول مدتی که شاهد آشوب در سطح تهران بزرگ بودیم، بالغ بر ۱۵۰۰ قبضه سلاح سرد و گرم و تجهیزاتی برای آسیب رساندن به اماکن و وسایل عمومی کشف و ضبط شد.

سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ درخصوص دستگیری عوامل شهادت آرمان علی‌وردی اظهار کرد: ۱۴ نفر از عوامل مرتبط با شهادت شهید «آرمان علی‌وردی» توسط مجموعه سپاه و نیروی انتظامی تا به امروز دستگیر شده‌اند و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر عوامل حاضر در صحنه جنایت، ادامه دارد.
سردار حسن‌زاده درخصوص آمار کشفیات در شهر بزرگ تهران گفت: در طول مدتی که شاهد آشوب در سطح تهران بزرگ بودیم، بالغ بر ۱۵۰۰ قبضه سلاح سرد و گرم و تجهیزاتی برای آسیب رساندن به اماکن و وسایل عمومی کشف و ضبط شد که معنای این حجم از سلاح کشف شده آن است که عده‌ای با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده قصد ایجاد آشوب در تهران را داشتند که بسیاری از آنان دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری عده دیگر ادامه دارد.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ افزود: عواملی دستگیر شدند که شبکه توزیع پول راه ‌انداخته بودند که به یک عده‌ای پول می‌دادند تا آتش‌افروزی کنند و به اموال مردم آسیب برسانند. هر کسی که بخواهد انضباط و نظم جامعه را به هم بزند و به اموال مردمی آسیب وارد کند، این یک آشوبگر و در حال دنبال کردن خط دشمن است.