kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

فدراسیون فوتبال: بر اساس مقررات با خاطیان برخورد می‌کنیم

کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای از برخورد با افرادی که اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت نکرده‌اند، خبر داد.

کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال ایران پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای 2022 امارات بیانیه‌ای به‌شرح زیر صادر کرد:
«این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاه‌ها و تیم ملی و در رأس آن مجموعه فدراسیون فوتبال بوده است و باعث شده بار دیگر توانمندی نخبگان ورزش ایران در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشته شود. اگرچه برخی از بی‌خردان و فرصت‌طلبان قصد داشتند با حضور در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه، این موفقیت‌ها را کم‌رنگ جلوه دهند و تمرکز تیم ملی را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند. بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده‌اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد. اعتقاد راسخ داریم، کمیته فوتبال ساحلی، در راه رشد و توسعه پایدار فوتبال، در جهت ادامه افتخارآفرینی در عرصه‌های بین‌المللی، مطابق با نقشه راه کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد و مؤکداً اعلام می‌داریم متعهد هستیم مطابق منافع ملی کشورمان طی مسیر‌نماییم».