kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

حجاب در دوره پهلوی به روایت تاریخ
علیرضا گرائی: «امروز ۱۶ آبان؛ سالروز صدور فرمان ممنوعیت استفاده از چادر در مدارس، توسط رژیم سفاک پهلوی در سال ۱۳۵۵ است. بله، همین‌طور که می‌بینید در دوران پهلوی هر کس می‌توانست هر پوششی دلش می‌خواهد را داشته باشد.»
در ایران چطور؟
دستاران: «می دونستید در فرانسه هر کسی که به سرود ملی بی‌احترامی بکنه ۷۵۰۰ یورو جریمه می‌شه؟ اگر دادگاه تشخیص بده این توهین سازماندهی شده بوده جریمه 6 ماه زندانه. در آلمان هر کسی به پرچم فدرال توهین بکنه یا آسیب بزنه تا 3 سال زندان جریمه می‌شه.»
BBC زرد برادر اینترنشنال شغاله
سیدپویان حسین پور: «درباره صوت لورفته رعنا رحیم‌پور(مجری بی‌بی‌سی) درباره پیگیری خط تجزیه‌طلبی در شبکه اینترنشنال باید بدانیم که؛ این صوت احتمالا توسط خود بی‌بی‌سی و با هدف تطهیر چهره این شبکه از رادیکالیسم اینترنشنال درز داده شده، و الا که سگ زرد برادر شغال است و بی‌بی‌سی هم بهتر از دیگری نیست!»
سرگذشت ورزشکاران شورشی
محمد: ««فارس الخطیب»، «عمر سوما» و «عبدالباسط الساروت» سه فوتبالیست شورشی مشهور، با تفاوت‌هایی، علیه اسد بودند. اسد سقوط نکرد، فارس و سوما پس از پایان بحران سوریه، باز هم برای تیم فوتبال با همان پرچم سوریه اسد بازی کردند و عبدالباسط الساروت، مشهور به چگوارای سوریه در معرکه جنگ کشته شد.»
تکرار تاریخ
وهاب زاده: «عملیات براندازی ققنوس هم مثل فروغ جاویدان شکست خورده. دو ماه است التماس می‌کنند در خیابان بمانید! اما‌کافی است نیم ساعت بعد از پخش فیلم‌های تروریستی در محل حاضر شوید تا بیینید هیچ خبری نیست! در‌ هر منطقه هسته عملیاتی۱۰ نفر بیشتر نبودند که بلافاصله از محل‌گریختند و امن و امان است.»
لایک نادانی
امیرحسین ثابتی: « چند روز قبل توئیت زد که پرفسور فرهود را لباس شخصیها دزدیده‌اند! 11 هزار نادان و جوگیر مثل خودش هم این دروغ را باور کرده و برایش لایک زدند. حالا مشخص شده این ربایش توسط سارقین و با هدف اخاذی میلیاردی انجام شده بود که توسط پلیس دستگیر شدند.اما سلحشوری همچنان به روی خودش نمی‌آورد! »
وطن فروشی شاخ و دم نداره
کاربری نوشت: « ‏ایران موشک ساخت، فحش خورد، پهپاد ساخت، دنیا شوکه شد، باز از وطن فروش‌ها فحش خورد، در حوزه پزشکی و هسته‌ای و نانو پیشرفت کرد، باز فحش خورد هرکاری کرد فحش خورد، یعنی جمهوری اسلامی حتی یک حرکت مثبت نداشت که به خاطرش یکصد آفرین روی دفترش چسبانده شود؟ وطن فروش‌ها به وطن خود جفا کردند...»
آقایون خواص حواسمون بهتون هست
محمد شیروانی: «حضرت آقا ۱۱ مهر ۱۴۰۱ خطاب به خواص فرمودند باید موضع خودشون رو علیه دشمنان مشخص کنند، از اون روز تا الان کدام یک از خواص موضع خود را صریح اعلام کردند؟!سکوت شما در خشونت فرآینده دشمن اثر داشت؛ ما فراموش نمی‌کنیم!»
تصویر
سخن می‌گوید
کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «منزل بسیجی شهید،به اینا میگید مزدور و پول بگیر دولت...»
اثر خون شهید
عطیه شاپوری: «یکی از همکارام تا همین هفته پیش میگفت من اعتقادی به حجاب ندارم تا اینکه فیلم شکنجه آرمان رو میبینه امروز که شیفت بودیم بهم گفت به‌خاطر مظلومیت این پسر جوون جلوی خانواده و دوستام وایسادم و گفتم حجاب انتخاب منه.رفقا معجزه‌ خون شهید اینجوریه!»