kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۳۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

اولین اجلاس مجمع بسیجیان تهران بزرگ برگزار شد

اولین اجلاس مجمع بسیجیان تهران بزرگ با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و بسیجیان برگزار شد.

اولین اجلاس مجمع بسیجیان تهران بزرگ صبح یکشنبه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، عباس جوهری معاون سیاسی استانداری تهران و جمعی از بسیجیان تهران بزرگ برگزار شد.
سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان آنکه موضوعات مختلفی در کارگروه‌های شکل گرفته در مجمع مردمی مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: کارشناسان مجمع با بررسی‌های کارشناسی، مسائل منطقه خود را احصا و اولویت‌‌بندی و برای حل آنها نظام جامع حل مسائلی تنظیم می‌کنند و آنها را به مسئولان و دولت‌ها پیشنهاد می‌دهند و حتی در سطح اجرایی نیز آمادگی خود را  اعلام می‌کنند.
سردار حسن‌زاده با ذکر آنکه شاهد شکل‌گیری مجمع مردمی در تهران بزرگ هستیم، تاکید کرد: ان‌شاالله این مجامع تشکیل یافته در گام دوم انقلاب اسلامی، برای پیش‌برد اهداف انقلاب اسلامی مفید خواهد بود.
در ادامه مراسم سردار سلیمانی، رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین با بیان آنکه به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، سخن گفتن از حضور بسیج در میدان، به معنای سخن گفتن از حضور مردم در میدان است، گفت: در نظام امام و امت، بسیج یک تشکیلات گسترده مردمی است که باید به نحوی سازماندهی شود که هر فردی با هر سن و جایگاهی بتواند جای خود را برای نقش‌آفرینی در آن پیدا کند.
رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، نیاز به پیاده‌‌سازی نرم‌افزارهای مردم‌سالاری و ‌اندیشه‌های انقلاب اسلامی داریم و این مسئله نیاز به نظریه‌پردازی دارد که مجامع مردمی بسیج نیز به همین علت تشکیل شده‌اند.
سردار سلیمانی با بیان آنکه کارگروه‌های تشکیل یافته در مجامع مردمی بسیج لازم است تا نظریه‌ها و نیازها را احصا، اولویت‌بندی و راه‌حل مسائل را پیدا کنند، افزود: تشکیل مجامع مردمی بسیج گامی جدی در راستای استفاده از ظرفیت دلسوزان، نخبگان و کارشناسان به منظور ‌اندیشه‌ورزی و نظریه‌پردازی به صورت تشکیلاتی است.