kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

نمایش معرفت و انسانیت
انصاری: «کلیپی دیدم که اغتشاشگرها از تو ماشین می‌خواستند با مواد آتش زا به نیروهای امنیتی حمله کنند ولی خودشون با همون مواد آتش زا سوختند. نکته این‌جا بود که امنیتی‌ها سراسیمه دنبال کپسول آتش‌نشانی می‌گشتند که خاموششون کنند!»
عزت و اقتدار یعنی...
احمد قصری: «از اقتدار و عزت همین بس که بریتانیای کبیرشون قراره 13 سال پس از ایران وارد باشگاه فضایی بشه!»
به تو اعتماد دارند
زهرا: «مذهبی بودن اینجوریه که ممکنه عقایدتو قبول نداشته باشن اما به اولین کسی که اعتماد میکنن تویی چون مطمئنن آسیبی بهشون نمیزنی.»
چرا منافقین از زنان استفاده می‌کنند؟
سیدعلی موسوی: «مجاهدین خلق متوجه شدند که استفاده از زنان، به عنوان روکش ایمنی، فوق‌العاده مؤثر است. چه برای پوشش خانه‌های تیمی و چه برای ارتباطات. از سال 48، عضوگیری زن‌ها شروع شد. یک «گروه زنان» هم ایجاد شد که مسئول آن منصور بازرگان یکی از اعضای قدیمی بود.»
شما حامی تروریست هستید
سیدمحمود رضوی: «شاهچراغ را سکوت کردید، اکباتان و شهید الله وردی سکوت کردید، حمله وحشیانه به فراجا در كرج سکوت کردید، آتش زدن یک بسیجی باز هم سکوت کردید، علی‌علیزاده درست میگوید، شما هر که باشید موافق یا مخالف جمهوری اسلامی اگر سکوت کردید، همدستان خاموش تروریست‌ها و حامی تروریسم هستید.»
چرا می‌گیم جنگ ترکیبی است؟
احسان خراشادی: «داعش خارجی، توی شاهچراغ مردم رو با اسلحه ترور میکنه؛ داعش داخلی و آشوبگر، کف خیابون چاقوکشی میکنه؛ داعش رسانه‌ای، توی شبکه‌های اجتماعی، مردم رو با اخبار دروغ ترور میکنه؛ داعش اقتصادی هم توی اتاق بازرگانی، معیشت مردم رو با دلار هدف میگیره. جنگ ترکیبی یعنی این.»
سخنی با آقای مولوی عبدالحمید!
هادی زاده: «عبدالحمید در حالی‌که حتی اجازه حضور زنان برای شنیدن خطبه‌هایش را هم نمی‌دهد و آنها به خانه‌نشینی اجباری محکوم‌اند در نماز جمعه گفته است: زنان در کشور مورد تبعیض قرار گرفته‌اند. من این‌ها را می‌گویم تا همه بدانند که مشکل کجاست! چیزی برای گفتن می‌ماند؟»
مهدی سلحشور: «کاش جناب مولوی عبدالحمید پیشنهادات خلاقانه شون رو به جای کشوری که هر سال یه انتخابات داشته، می‌دادند به رفقاشون (عربستان سعودی) که هنوز فرق صندوق رای و صندوق میوه رو نمی‌دونن تا ببینن چطور حق رفاقت رو باهاشون به جا میارن! دست به شمشیر و گردن نوازیشون که خیلی زبانزده.»
محمد رستم پور: «مولوی عبدالحمید، تیرماه ۱۳۹۷ در گفت‌وگو با حسین دهباشی: پوشش زن مسلمان از احکام اسلام است. اگر دختری در زاهدان حجاب بردارد، او را ارشاد می‌کنیم. مولوی عبدالحمید، آبان ماه ۱۴۰۱، در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان: امروز بیشتر صدا مال زنان است، اما زنان مورد تبعیض قرار گرفته‌اند.»