kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
نایب رئیس ‌شورای شهر خبر داد

آزاد‌سازی 75 هکتار زمین از چنگال زمین‌خواران در پایتخت

نایب رئیس‌شورای شهر تهران از تلاش ۶۵۰ نیروی شهرداری برای برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر تهران، پرویز سروری در جلسه روز یکشنبه شورای شهر با تقدیر از اقدامات انجام شده شهرداری منطقه ۱۹ درخصوص بازپس‌گیری زمین‌های تصرف شده به دست سوداگران، یادآور شد: در مدت اخیر که با ساخت و سازهای غیرقانونی مشکلات جدی برای تهران ایجاد شده بود، با تلاش شبانه‌روزی در این منطقه برخوردهای لازم صورت گرفته و این روند ادامه خواهد یافت. فراجا و شهرداری دست به دست هم دادند و در بلوای جریان فتنه، ۷۵ هکتار زمین را آزاد کردند.
سروری با اعلام اینکه دادسرای ناحیه ۳۷ تهران با شهرداری منطقه ۱۹ همکاری کرده است، گفت: شهرداری با ۱۵۰ نیروی یگان حفاظتی، ۴۰۰ نیروی شهربان و ۱۰۰ نیروی منطقه با استفاده از ماشین‌آلات خود ۶۰ قطعه چهار دیواری، ۱۵ قطعه سوله و ۲۰ باب واحد تجاری را آزاد کرده است.
وی افزود: در شهرداری منطقه ۵ نیز اتفاقات خوبی افتاده و تقاضا می‌شود در دیگر مناطق نیز همچون منطقه ۱۹ اقدامات لازم را در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز انجام دهند. شورای شهر به شدت و با حساسیت این موضوع را پیگیری می‌کند و نسبت به کوتاهی‌ها برخورد لازم را خواهد داشت اما هم اکنون از تلاش‌های صورت گرفته تقدیر می‌کنیم.