kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۸۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

دستگیری ۱۱ نفر از اغتشاشگران بزرگراه کرج - قزوین

فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات بازداشت عده‌ای از اغتشاشگران روز پنجشنبه در بزرگراه کرج – قزوین را تشریح کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شماری از اراذل و اوباش، روز پنج شنبه با بستن بزرگراه کرج- قزوین ضمن ایجاد ترافیک سنگین به شماری از خودرو‌ها و سرنشینان آسیب رساندند و چند مامور انتظامی را مجروح و یک بسیجی را به شهادت رساندند.
در این خصوص سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز دیروز در ارتباط تلفنی با شبکه خبر گفت: بعد از انتشار تصاویری از ضرب و شتم چند مامور انتظامی که برای بازگشایی مسیر تلاش می‌کردند، مردم بزرگوار اطلاعات و اخبار بسیار گران قیمتی را در اختیار ما گذاشتند و همکاران بنده با بسیج کلیه امکانات و ردگیری و رهیابی این افراد، نسبت به شناسایی اغتشاشگران اقدام کردند. تعدادی از سرکرده‌های این افراد قصد خروج از کشور را داشتند که با همکاری یکی از استان‌های غربی تعداد ۹ نفر از آنان قبل از خروج از مرز دستگیر شدند و در حال تحقیقات هستیم که به زودی اطلاعات تکمیلی ارسال خواهد شد. وی افزود: همچنین دو نفر از اغتشاشگران که به یکی از استان‌های دیگر متواری شده بودند با ردیابی‌هایی که انجام شد و اطلاعات خوبی که مردم بزرگوار در اختیار ما گذاشتند دستگیر شدند که جمعا ۱۱ نفر درخصوص حمله به خودروی پلیس دستگیر شدند که بعد از تخلیه اطلاعاتی، اطلاعات تکمیلی به اطلاع مردم خوب و بزرگوار و شریف کشورمان خواهد رسید.
دستگیری تعدادی از عوامل شهادت نیروی بسیجی در کمال شهر
خبر دیگر اینکه رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه بوکس و سنگ، در به شهادت رساندن بسیجی سید روح‌الله عجمیان در روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در کمال شهر کرج نقش داشتند با دستورات قاطع قضایی، توسط اداره کل اطلاعات استان البرز شناسایی و بازداشت شدند.
حسین فاضلی هریکندی افزود: تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است و جزئیات بیشتر پرونده به زودی اعلام می‌شود. وی بیان داشت: رئیس‌قوه قضائیه بلافاصله بعد از حوادث روز پنجشنبه، طی تماس تلفنی دستور اکیدی برای شناسایی و بازداشت عواملی که در شهادت بسیجی شهید عجمیان نقش داشتند صادر کرد که در راستای اجرای این دستور اقدامات لازم انجام شده و دستگاه قضایی با رعایت مقررات قانونی نسبت به شناسایی و مجازات تمامی عوامل اقدام خواهد کرد.