kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

شهادت جوان بسیجی توسط اوباش داعشی در کرج

اوباش داعشی با حمله‌ای وحشیانه به یک جوان بسیجی و با ضربات چاقویی که به ناحیه کمر او وارد کردند باعث شهادت این جوان 24ساله شدند.
 
 
 
 
 
در پی اغتشاش روز پنج شنبه کرج یک جوان بسیجی به نام «سید روح‌­الله عجمیان» به طرزی وحشیانه توسط اوباش داعشی مورد حمله قرار گرفت. ضربات چاقویی که اغتشاشگران به کمر این جوان 24ساله وارد کردند باعث شهادت او شد.  این اوباش سپس پیکر بی‌جان این شهید را در حالی که پیراهنی نیز بر تنش نبود در خیابان رها کردند. رئیس‌دادگستری استان البرز در این رابطه گفت: برای شهادت این جوان بسیجی پرونده قضایی تشکیل شده و نیروهای امنیتی به دنبال شناسایی عاملان قتل او هستند. 
مادر شهید «سید روح‌الله عجمیان» در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر اظهار کرد: اغتشاشگران نه تنها به فرزند من رحم نکردند بلکه به هیچ‌کس رحم نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه فرزندم همیشه در آرزوی شهادت بود، تصریح کرد: سید روح الله حالا به آرزوی خود رسیده است. فرزندم همیشه آرزو داشت مدافع حرم شود اما حالا به عنوان مدافع وطن به دست داعشی‌های داخلی به شهادت رسید.
وی خاطرنشان کرد: سید روح‌الله همیشه با دیدن عکس شهدا به‌گریه می‌افتاد و می‌گفت که این بندگان خدا چه گناهی داشتند که خون آنها به ناحق ریخته شده است؟
مادر شهید «سید روح‌الله عجمیان» متذکر شد: از مسئولان می‌خواهیم که با اغتشاشگران که به جان مردم رحم نمی‌کنند با قاطعیت برخورد کنند تا بار دیگر به خود اجازه ندهند با اقدامات وحشیانه شان، خانواده‌ای را عزادار کنند.