kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
رئیس‌رسانه ملی:

همه شبکه‌های سیما HD می‌شود(اخبار ادبی و هنری)

همزمان با ولادت امام حسن عسکری و بزرگداشت هفته ملی نوجوان، طی مراسمی که باحضور رئیس‌سازمان صداوسیما، معاونین توسعه و فن‌آوری و سیمای رسانه ملی، مدیر شبکه امید و تنی چند از مدیران صداوسیما در استودیوی این شبکه درجام جم برگزارشد پخش آزمایشی HD شبکه امید آغاز به‌کار کرد. 
 
 
 
 
 
رئیس‌سازمان صداوسیما در این مراسم طی سخنانی گفت: پرمخاطب‌ترین شبکه‌های صداوسیما باتوجه به مخاطب هدف، شبکه‌های پویا و امید هستند و کودکان و نوجوانان ازوفادارترین مخاطبان برای رسانه ملی محسوب می‌شوند که این وظیفه رسانه را در افزایش کیفیت محتوا و پخش در این دو شبکه به ویژه شبکه امید حساس‌تر می‌کند. 
رئیس‌سازمان صداوسیما با تاکید بر اهمیت بها دادن به کودکان و نوجوانان که نسل آینده‌ساز کشور هستند افزود: آینده کشور در دست این عزیزان است و این قشر همچون پلی بین نسل فعلی و نسل آینده هستند، پس ما به عنوان رسانه مسئولیت بسیار سنگینی در پرداختن به موضوع‌ها و دغدغه‌های این عزیزان داریم. جبلی همچنین گفت: رسانه ملی باید برای ارتقای کیفیت محتوای تولید شبکه‌های امید و پویا، تلاش مضاعفی داشته باشد که خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در دوره جدید و همچنین با استفاده و بهره مندی از تجارب دوره‌های قبل در تولید محتوای فاخر برای این شبکه‌ها صورت گرفته است. 
رئیس‌رسانه ملی اظهار داشت: به لطف خدا در مقوله ارتقای کیفیت، تولید محتوای جدید، شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های تولید محتوا توسط نوجوانان حرکت روبه جلویی در رسانه ملی شاهد هستیم در دوره تحولی جدید، صداوسیما به عنوان یک قرارگاه فرهنگی و شتاب دهنده عمل خواهد کرد که این مهم در شبکه امید در حال انجام است. 
 رئیس‌سازمان صداوسیما ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک بقیه شبکه‌های باقی مانده سیما باکیفیت پخش HD برای مخاطبان آماده ‌سازی شود.