kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 معنی آزادی 
 میلاد با انتشار این تصویر نوشت: «امروز «علی‌شاه طارمی» پدر مهدی طارمی تو راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کرد. به زودی براندازان با فحش‌هایی که لایق خودشونه ازش استقبال می‌کنن تا معنی آزادی رو بفهمیم.»
 پیامدهای ضعف رسانه‌ای
 دستاران: «داریم ضعف رسانه‌ای رو با خون دادن جبران می‌کنیم. داریم مسائلی که باید در رسانه برای مردم روشن می‌کردیم رو با خون بهترین مردمانمون تبیین می‌کنیم.»
 مماشات را تمام کنید
 مهدی محمدی: «تکلیف قداره کش و‌ تفنگچی کف خیابان بسیار روشن است. اما جلوتر از آنها، باید تکلیف کسانی را روشن کرد که با وقاحت تمام از داخل کشور با هویت علنی از جنایت اوباش دفاع می‌کنند. آنها شاید جوان فریب خورده باشند اما اینها ولو فقط یک توئیت زده باشند قطعا در حکم قاتلانند. مماشات معنا ندارد.»
 تصاویر
 یک رفراندوم بزرگ
 دانیال معمار با انتشار این تصویر نوشت: «نه تشییع شهداست و نه مناسبت مذهبی که بگویند احساسات دینی ملت را تحریک کرده‌اید. ۱۳ آبان یک رفراندوم کاملا سیاسی است برای گفتن «آری» به جمهوری اسلامی و «نه» به هر آنچه غیر آن.» 
 دورویی آمریکا
 امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه: «كاخ سفيد كه به شكل فزاينده‌ای در اغتشاشات اخیر ايران، مروج خشونت و‌ ترور شد، هم زمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند. آقای بايدن، رفتار ریاکارانه و حمايت از داعش را متوقف كنيد!»
 مطمئن بودن
 پلیس شلیک نمی‌کند
 مرتضی با انتشار این تصویر نوشت: «تاریخ بشکند قلمت اگر ننویسی این وحوش به پلیسی حمله کردن که مسلح بود ولی از اسلحه‌اش استفاده نکرد. بنویس اونا مطمئن بودن پلیس شلیک نمیکنه.»
 برخورد محکم کنید
 ناصر باغستانی: «آقای جمهوری اسلامی علاوه‌بر اینکه باید بر رفتار ماموران با مردم نظارت کنی، حتما کسی که مامور قانون را می‌کشد اعدام کنید، چون ملت جان عزیزانشان را از سر راه نیاورده‌اند که در اختیار شما قرار دهند و بعد جنازه تحویلشان دهید. برخورد محکم نباشد مامورکشی باب می‌شود.»
 جایگاه زن در جمهوری اسلامی
 سینا کلهر، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان: «پرواز تهران به شیراز خلبان پرواز خانم بود یکی از بهترین پروازها را انجام داد. یکی دو نفری هم داخل هواپیما کشف حجاب کرده بودند. اولی دستاورد جمهوری اسلامی است و دومی هم نتیجه جنبش ناسزاگویی و تنانگی.»
 اعتراف حامیان اغتشاشگران
 وحید یامین پور با انتشار این تصویر نوشت: «دیگه پنهان نمی‌کنند که داعشی هستند. این هم بخشی از نصرت الهی به انقلاب اسلامی است که دشمنانش پلید‌ترین و شقی‌ترین انسانهای تاریخ‌اند.»