kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 مدیران آموزش و پرورش می‌شنوند؟
 میلاد: «گلایه شدید رهبر انقلاب از آموزش و پرورش: یک وقتی به آموزش و پرورش گفتم که مضامین «اسناد لانه‌ جاسوسی» را در کتاب‌های درسی بیاورید، نکردند متأسفانه، نکردند.»
‏ اینها رو هم ببینید
 فاطمه:«جمهوری اسلامی ایران دارای سریع‌ترین رشد عملکرد نوآوری و دومین کشور نوآور در منطقه آسیای مرکزی و جنوبی شده و توانسته است نسبت به سال گذشته، ۷ رتبه صعود کند.»
 اینا رو هم بدونیم بد نیست
 حامد صراف پور: «کمیسیون رسیدگی به جرائم پلیسی در انگلیس افشا کرد: طی 4 سال گذشته 2000 پلیس مرتکب جرائم جنسی و تجاوز به زنان شده‌اند. طبق این گزارش، بسیاری از پلیس‌های فاسد نه تنها مورد محاکمه قرار نگرفته‌اند که بسیاری از آنان همچنان بر سر کار هستند.»
 چگونه پاسخ اقلیت را بدهیم
 نوید: «‏از دیروز با ابتکار بچه‌های بسیجی دانشگاه تبریز، تریبون آزاد با حضور پرشور دانشجوها دقیقا در همان جایی برگزار میشه که اقلیت پر سر و صدا روزای قبل با شعار‌های نابهنجار فحاشی می‌کردند. با منطق و گفت‌و‌گو اقلیت فحاش را باید منزوی و ساکت کرد.»
 بازم شما؟
 یک کانال خبری با انتشار استوری چند سلبریتی نوشت: 
« باز دوباره یه قاتل میخواد اعدام بشه سلبریتی‌های... از غار اومدن بیرون... یادمون نمیره وقتی مهراب قاسمخانی جلوی خفتگیر دخترش نشست از شدت عصبانی میخواست یارو رو بزنه... ولی وقتی یه قاتل میخواد اعدام بشه حس انسانیتشون گُل میکنه.»
 به فوت بیمار مبتلا به آنفلوانزا هم رحم نمی‌کنند 
 صدرا محقق روزنامه نگار اصلاح‌طلب: «مواظب خبرهای ساختگی باشیم. یکی از رفقای قدیمی‌ام- احسان رضوی- که سابقه دوستی‌مان ۲۰ سال است متاسفانه چند روز پیش همسرش ناهید 
(زهرا) مصطفی‌پور را به علت آنفلوانزا از دست داد. اما خبرش به دروغ با عنوان قربانی اعتراضات پخش شده.خود احسان در اینستاگرامش ماجرا را توضیح داده است.»
 بیرون نمیره
 کاربری نوشت: «برای اینکه مگس توی خونه بیاد فقط کافیه یک سانت لای پنجره باز باشه؛ اما برای بیرون کردن همون مگس باید همه پنجره‌ها رو باز کنی و بیفتی دنبال مگس تازه آخرش هم به احتمال زیاد بیرون نمیره! شایعه فضای مجازی مثل همون مگسه براحتی وارد ذهن مردم میشه و بیرون کردنش کار حضرت فیله..»
 سوءاستفاده از رأفت جمهوری اسلامی
 مرتضی خلفی زاده: «هر جای دیگر در دنیا بود، مادر قاتل پلیس را به اتهام خلاف گویی و تشویش اذهان عمومی جلب می‌کردند. چقدر روی نجابت جمهوری اسلامی حساب کرده‌اند و آن را به تصور باطلشان به حساب حماقت گذاشته‌اند‌. مهم‌تر از برخورد با این مادر، باید محرکان وی که با رسانه‌های ضدایرانی مرتبطند تحت تعقیب قرار گیرند. »