kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
سخنگوی شهرداری اعلام کرد

خسارت ۳۰ میلیارد تومانی آشوبگران به تجهیزات شهری تهران

 
 
 
 
سخنگوی شهرداری تهران گفت: در پی ناآرامی‌های اخیر تهران بیش از ۳۰ میلیارد تومان به تجهیزات شهری خسارت وارد شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عبدالمطهر محمدخانی اظهارداشت: در ناآرامی‌های اخیر تهران به شهرداری تهران خسارت‌های زیادی وارد شده، به گونه‌ای که بیش از ۳۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است و این عدد غیر از هزینه‌های ثانویه‌ای است که در ناآرامی‌ها به شهرداری وارد شده است.
محمدخانی افزود: بسیاری از سازه‌های تبلیغاتی آسیب دیده و بسیاری از شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد با شهرداری از این ناآرامی‌ها خسارت‌هایی دیدند و حتی قرارداد برخی از آنها متوقف شده است که تعیین این خسارت‌ها زمانبر است.
وی با بیان اینکه ایستگاه‌های بی‌آر تی خسارت‌های زیادی دیده و حدود ۵۰ اتوبوس نیز آسیب دیده است، ادامه داد: البته عکسی منتشر شد که همه اتوبوس‌ها نسوخته و ما هم نگفتیم همه سوختند؛ بلکه تعدادی از این اتوبوس‌ها به آتش کشیده شدند و سوختند و به برخی نیز آسیب وارد شده است.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به آسیب جدی به فضا‌های سبز و تاسیسات بازی کودکان در ناآرامی‌های اخیر، گفت: کاملا مشخص است که برخی تلاش می‌کنند نارضایتی ایجاد کنند؛ زیرا وقتی یک اتوبوس آسیب می‌بیند، در خدمت رسانی یک خط اتوبوس، اختلال ایجاد می‌شود البته تلاش می‌کنیم تا در مقابل این اقدام آشوبگران خدمات را بیشتر کنیم تا مردم کمتر آسیب ببینند.