kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

ثبت رکورد 550 هزار مخاطب برای نمایش‌های اوج(اخبار ادبی و هنری)

همزمان با استقبال 10 هزار نفری از «جهان بانو» طی 5 روز ابتدایی نمایش، تعداد مخاطب نمایش‌های میدانی سازمان اوج در سال جاری به رکورد 550 هزار تماشاگر رسید.
 
 
 
«روشنای شب تار»، «تنهاتر از مسیح»،   «محشر»، «فصل شیدایی» و «جهان بانو» نمایش‌های میدانی اوج در هشت ماه ابتدایی امسال هستند.
بر اساس این گزارش، اجرای «جهان بانو» که به زندگی زنان تاریخ ساز عالم از ازل تا زمان حال می‌پردازد، از روز پنجم آبان ماه در بوستان ولایت آغاز شده و به مدت 20 شب میزبان مخاطبان است.
 هر شب دو هزار نفر این نمایش را تماشا می‌کنند که تاکنون 10 هزار نفر، مخاطب آن بوده‌اند. «جهان بانو» ساعت 18 اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت رایگان، به سامانه namaticket.ir مراجعه کنند. 
«روشنای شب تار» اولین نمایش میدانی اوج در سال جاری بود که هر شب 2000 نفر به تماشای آن نشستند و مجموع مخاطبان آن از 60 هزار نفر عبور کرد.
با پایان این نمایش در بوستان ولایت تهران، نوبت به اجرای «تنهاتر از مسیح» رسید که هر شب میزبان 4500 نفر بود و پس از پایان اجرا، رکورد 250 هزار مخاطب برای آن به ثبت رسید.
«محشر» سومین نمایش میدانی اوج در سال جاری است که در شهر شیراز روی صحنه رفت و در مجموع بیش از 100 هزار نفر به تماشای آن نشستند. 
بیست و یکمین فصل از نمایش میدانی «فصل شیدایی» در شهر مقدس قم اجرا شد که در نهایت پس از 18 شب اجرا، بیش از 130 هزار مخاطب از آن استقبال کردند. 
در مجموع، 550 هزار نفر، مخاطب نمایش‌های میدانی سازمان اوج در هشت ماه ابتدایی سال 1401 بوده‌اند که با پایان اجرای «جهان بانو» این رقم بیشتر هم خواهد شد.