kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی:

در رابطه با فوت «فرشته احمدی» در مهاباد پرونده قتل عمد تشکیل شد شلیک گلوله از داخل منزل بوده است

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی در مورد علت فوت خانم فرشته احمدی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری میزان، در روزهای اخیر که پروژه کشته‌‌سازی ضد انقلاب به صورت زنجیره‌ای در حال انجام است، هر روز نام‌هایی مختلف از شهرهای ایران مطرح می‌شود که توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند و پس از بررسی‌ها مشخص می‌گردد این افراد یا زنده هستند یا دلیل مرگشان موضوع دیگری بوده است. نیکا شاکرمی، اسرا پناهی، دکتر پریسا بهمنی، نگین عبدالملکی، سارینا اسماعیل زاده، آرنیکا قائم‌مقامی، مائده جوانفر و بسیاری افراد دیگر نمونه‌هایی از همین دست هستند.
اخیرا نیز یکی از افرادی که رسانه‌های ضد انقلاب روی ماجرای فوت وی مانور داده‌اند و تلاش می‌کنند مرگ او را با اغتشاشات اخیر مرتبط کنند، خانمی به نام فرشته احمدی اهل شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی است.
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با میزان در رابطه با جزئیات فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد اظهارداشت: برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده و بازپرس ویژه قتل با همکاری کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان به طور دقیق در حل بررسی پرونده هستند.
ناصر عتباتی افزود: دادستان شهرستان مهاباد نیز با دستور بنده به همراه کارآگاهان جنایی برای بررسی بیشتر پرونده در محل حادثه حضور پیدا کرده و تحقیقات همه‌جانبه‌ای در حال انجام است.
وی بیان داشت: طبق بررسی‌هایی که تا امروز انجام شده اثبات گردیده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده و این موضوع را اعضای خانواده این خانم هم تایید کرده‌اند. حسب اعلام مراجع انتظامی و امنیتی در محدوده منزل این خانم در زمان وقوع حادثه هیچ‌گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس نیز وجود نداشته است.
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شده و بازپرس جنایی در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات مقدماتی است، ادامه داد: این پرونده با دستور ویژه در حال رسیدگی است.
عتباتی گفت: دستگاه قضایی با دقت و جدیت و بدون توجه به فضا ‌سازی‌های رسانه‌ای موضوع قتل خانم احمدی را بررسی می‌کند.