kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* به حساب اغتشاشگران و آشوبگران حوادث اخیر باید رسید. هیچ منطقی در آتش‌افروزی جماعت اغتشاشگر وجود ندارد و این خباثت‌ها را افراد بی‌هویت انجام می‌دهند.
ساجدی
* از نهادهای علمی و امنیتی می‌خواهیم با کسانی که هیچ شباهتی به دانشجو ندارند و به قصد آشوب با شعارهای ساختارشکنانه و آسیب‌رساندن به دانشگاه و ایجاد درگیری‌های فیزیکی با دانشجویان و اوباشگری محیط علمی دانشگاه را لکه‌دار می‌کنند برخورد قانونی نمایند و محیط دانشگاه را امن و فضا را برای تحصیل بی‌دغدغه سایر دانشجویان کشور مهیا نمایند.
ردانی
* زندگی مجازی با هدف کسب ثروت و دور شدن از سبک زندگی دینی و اخلاقی از عوامل اصلی حوادث تلخ دانشگاه شریف است که هتاکان با حمله به حراست دانشگاه و زخمی کردن دانشجویان، خواستار حضور مختلط در غذاخوری شدند و با فحاشی، رقصیدن و کشف حجاب سطح نازل و سخیف مطالبات خود را به نمایش گذاشتند. با توجه به جایگاه این دانشگاه، لازم است این اراذل و اوباش که نام دانشجو را یدک می‌کشند با پرونده خود به غرب بروند و آنجا اگر جرأت دارند به همین وحشی‌گری‌ها مشغول شوند. این‌ها لیاقت حضور در جمع نخبگان علمی را ندارند. نباید اجازه داد که از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شوند و دانشگاه شریف را
بدنام نمایند.
کسیلی
* سؤال این است که چرا دشمن در اغتشاشات اخیر به‌رغم هجمه سنگین و عملیات رسانه‌ای گسترده علیه ایران ولی در کف میدان حتی به‌اندازه آشوب‌های گذشته بازخورد نگرفت و نتوانست از مردم ناراضی از عملکرد دولت‌ها و گرانی‌های چندساله نیروگیری بکند. بنده فکر می‌کنم جواب این سؤال به تلقی اکثریت مطلق جامعه ایرانی از نسبت خود با انقلاب اسلامی برمی‌گردد.
احتشام
* بعضی از فعالین سیاسی شکست‌خورده در انتخابات ریاست جمهوری به همه مسائل یک‌جانبه نگاه می‌کنند و منافع ملی را نادیده می‌گیرند در نتیجه دشمنان را در توطئه علیه ایران به طمع می‌اندازند و به کشور خسارت وارد می‌شود.
مبارکی
* در اغتشاشات اخیر که دشمن با نتیجه نگرفتن از گسل‌های قومیتی، سیاسی، صنفی و معیشتی تمام توان خود را بر فعال‌‌سازی گسل‌های قومیتی و نسلی متمرکز کرد. باید چشم طمع استکبار را که به کف مدارس دوخته شده کور کنیم و با درک جایگاه راهبردی و حساسیت‌ آموزش و پرورش خودمان را برای نقش‌آفرینی فعال در این محیط تجهیز کنیم.
ایزد دوست
* از حماقت جماعت ضدانقلاب و احزاب چپ و راست ضدانقلاب ومنحرفان اخلاقی و جنسی که در برلین گرد هم آمدند بعید نیست در فردای یخبندان اروپا باز هم به خیابان بیایند و از جمهوری اسلامی برای زنده ماندن خود در هوای سرد بخواهند که گاز اروپا را تأمین کند!
صباغیان
* اهانت‌هایی که در این اغتشاشات به ارزش‌ها و مقدسات شد اهانت به امام زمان(عج) بود. صاحبان جریان‌های فکری در جامعه از اصلاح‌طلبان گرفته تا دیگران بدانند در این وهن‌هایی که علیه مقدسات صورت گرفت نزد خدا مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.
1420---0938
* با مشاهده خشونت‌های پلیس بی‌رحم فرانسه در خیابان‌های این کشور، مظلومیت پلیس کشورمان بیشتر عیان شد. با جان و دل عرض می‌کنم که به تمام نیروهای امنیت ایران اسلامی باید افتخار کرد.
خاقانی
* اپوزیسیون خارج از کشور و رسانه‌های ضدانقلاب چرا در مورد برخورد خشن پلیس فرانسه با مردم معترض این کشور لال شده‌اند و سکوت اختیار کرده‌اند؟ آیا جز این است که قدرت انتقاد به ارباب‌ خود را ندارند و در این مورد باید خفه باشند؟
امینی
* یک شهروند عربستان که ساکن آمریکا است در سفر چند روزه به زادگاه خود به دلیل انتقاد از حکومت سعودی در توئیت خود از سوی این حکومت به 16 سال زندان محکوم شده است. این همان کشوری است که بلندگوهایش 24 ساعته روضه فقدان آزادی در ایران می‌خواند!
میرزاده
* با توجه به هزینه‌های بالای فرزندآوری و درمان ناباروری و لوازم و داروهای آن و عدم تناسب این هزینه‌ها با سطح معیشت مردم و از سویی بحران جمعیت در کشور باید با نگاه بلند مسئولین اهتمام ویژه‌ای برای این قبیل افراد اتخاذ کرد و الا فردا دیر است.
پاینده
* از حذف تیم ملی فوتبال کشور از جام جهانی فقط و فقط یک عده بی‌وطن خوشحال می‌شدند. آشوبگران به‌اندازه یک جو معرفت میهن‌دوستی هم نداشتند.
شهرکی
* پیام روشن پیگیری حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی توسط جماعت ضدانقلاب دشمنی با مردم ایران بود نه با دولت. این عده با این طرز تفکر غلط می‌کنند که ادعای دلسوزی مردم را دارند.
کاشفی
* آقای علی دایی! زمانی که در حین بازی عده‌ای عمدا شما را از ناحیه کبد و طحال آسیب زدند مردم و خانواده شهدا و بچه‌های گردان حضرت علی‌اصغر برای شما دست به دعا شدند ولی امروز با اغفال شدنتان و تکرار دروغ‌های ضدانقلاب در دیدگاه همان ولی‌نعمتان از درجه اعتبار ساقط شده‌اید. شما ‌ای فرزند اردبیل‌، تا دیر نشده اعتماد از دست رفته به خود را
بازگردانید.
پدر شهید
* براندازها پس از شکست در آشوب‌های خیابانی و عدم همراهی مردم با آنها پیگیر خیانتی دیگر به ملت ایران یعنی حذف تیم ملی فوتبال کشور از رقابت‌های جام جهانی شدند ولی این خواب آشفته آنان نیز تعبیر نشد و بیشتر آبروی نداشته خود را ‌بردند.
قریشی
* در یک جامعه عقلانی صاحبان نظرات گوناگون با احترام به قوانین به همه سلایق احترام می‌گذارند و وجود سلایق مختلف در جامعه موجب اختلاف‌افکنی و قطب‌بندی نخواهدشد.
سحرخیز
* موضوع حجاب و رعایت آن از دید اکثریت مردم ایران یک ارزش و امری مهم است. ضمن تکیه به قانون باید تا می‌توانیم از راه اقناع‌‌سازی این واجب را پیش ببریم و به اصلاح روش‌ها بپردازیم.
یگانه
* حفظ ارزش‌ها از جمله حجاب و عفاف در جامعه مانند دفاع از میهن اسلامی تکلیف شرعی است و تحت هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست و نمی‌توان از آن چشم پوشید.
9239---0922
* چرا صدا و سیما در استخدام نیروهای مجری خود و هنرمندان تلویزیونی تعهد سفت و سخت نمی‌گیرد که بعد از مشهور شدن به واسطه تریبون رسانه ملی‌، وطن‌فروشی نکنند.
0220---0935
* شیوع آنفلوآنزا برخی مدارس را به تعطیلی کشاند. لطفا پدر و مادرها مراقبت بیشتری از فرزندانشان نمایند و مدتی از ماسک و دمنوش بابونه، آب سیب، و... استفاده نمایند تا مبتلایان سریع‌تر بهبود یابند.
پیری
* تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مانعی بزرگ و نگران‌کننده در آینده است. باید قوانینی وضع شود که صاحبان ملک‌های کشاورزی به راحتی نتوانند تغییر کاربری دهند.
9239---0922