kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۴۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

مهلت ارسال آثار به پنجاه‌ودومین جشنواره فیلم رشد تمدید شد(اخبار ادبی و هنری)

در پی استقبال و درخواست فیلم‌سازان و هنرمندان، مهلت ارسال آثار و شرکت در پنجاه‌ودومین جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، تا 19 آبان‌ماه تمدید شد. مهلت قبلی ارسال و بارگذاری آثار تا 9 آبان ماه بود.

این جشنواره امسال در سه بخش اصلی بین‌الملل، معلمان فیلم‌ساز و دانش‌آموزان فیلم‌ساز توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار می‌شود.
در این دوره سه جایزه ویژه به آثاری در موضوعات «مدرسه، مبدأ پیشرفت اسلامی-‌ایرانی و الهام‌بخش جهان اسلام»، «نشان ویژه معلم»، «نشان ویژه ایثار و ازخودگذشتگی (شهید علی لندی)» اهدا خواهد شد. به گفته مسئولان برگزاری این دوره، فیلم‌های دارای طراحی آموزشیِ هدفمند و کاربردی، با بیانی خلاقانه و اثربخش برای پشتیبانی از نظام تعلیم و تربیت و برنامه درسی ملی به‌طور ویژه مورد توجه قرار می‌گیرند. تاکنون تعداد آثار دریافتی در بخش بین‌الملل چهار برابر بخش‌های داخلی بوده که از اهمیت و جایگاه این جشنواره در سطح جهانی خبر می‌دهد. پنجاه‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از هفتم تا پانزدهم آذرماه در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار خواهد شد.