kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۴۰۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
سردار سلامی در دیدار با خانواده دو شهید مدافع امنیت:

دشمنان همه پس‌اندازشان را در اغتشاشات خرج کردند اما شکست خوردند

فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدار با خانواده 2 شهید مدافع امنیت گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر به معنای واقعی با همه ذخایر و توانایی‌های خود به میدان آمده بودند و همه پس‌اندازشان را خرج کردند، اما نه‌تنها هیچ نتیجه‌ای نگرفتند بلکه اقدامات آنها نتیجه معکوس داد.
 
 
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه به همراه سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه و سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ با خانواده شهید پوریا احمدی دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرلشکر سلامی در این دیدار گفت: مدافعان امنیت ایستادگی کردند و شما به‌عنوان خانواده این شهیدان با گذشت و فداکاری موجبات دلگرمی آنها برای دفاع از مردم، انقلاب و کشورمان را فراهم کردید.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به راهپیمایی روز جمعه (ششم آبان)‌ مردم کشورمان در حمایت از مدافعان امنیت و محکومیت جنایت تروریستی شیراز تصریح کرد: امروز همه مردم با دل‌های غمگین و برافروخته در سراسر کشور از رهبری عزیز انقلاب، نظام، استقلال کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند که بسیار ارزشمند بود. وی با بیان اینکه من هر وقت که خبر شهادت این عزیزان را می‌شنوم، بسیار متأثر می‌شوم، افزود: ان‌شاءالله که خداوند به شما صبر بدهد.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و کشورمان تصریح کرد: این شیاطین دوست دارند با دین ما بجنگند، چرا که دشمنان دین، امنیت، آرامش و پیشرفت ما هستند و نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم.
دشمنان تمام توان خود را به میدان آوردند
در ادامه، فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهید سلمان امیراحمدی از شهدای مدافع امنیت اغتشاشات اخیر نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. سرلشکر سلامی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه خداوند تکفل و سرپرستی خانواده شهدا را برعهده می‌گیرد، بیان کرد: شهدا طبق فرموده خداوند هیچ‌گاه نمی‌میرند و زنده واقعی هستند. مُرده آنهایی هستند که این شهدا را به شهادت می‌رسانند. البته آنها در زندگی خود نیز مُرده هستند چراکه روح، معنا، دین و انسانیت ندارند.
سردار سلامی با اشاره به اشراف اطلاعاتی نسبت به دشمنان تصریح کرد: ما به عقبه دشمن دسترسی و از آن اطلاعات داریم و از فکر و نیت‌های آنها آگاه هستیم. ما دشمن را به خوبی رصد کرده و اعماق سپاه آن را هم مشاهده می‌کنیم حتی آرایش سپاه‌شان را هم می‌بینیم. دشمنان به معنای واقعی با همه ذخایر و توانایی‌های خود به میدان آمده بودند. در واقع، هرچه پس‌انداز کرده بودند را خرج کردند. اما، نه‌تنها هیچ نتیجه‌ای نگرفتند بلکه اقدامات آنها نتیجه عکس داد.