kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

مراسم وداع با پیکر شهید امنیت «آرمان علی‌وردی» برگزار شد

مراسم وداع با پیکر شهید امنیت «آرمان علی‌وردی»، عصر دیروز شنبه ۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در معراج شهدا و نیز در حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی برگزار شد. 
 
 
 
شهید آرمان علی‌وردی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) بود که در اثر جراحات شدید ناشی از شکنجه آشوبگران به وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
آرمان علی‌وردی مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره) که گیر دسته‌ای از این آشوبگران درمی‌افتد، از او می‌خواهند که به رهبر انقلاب فحش دهد، ولی او چیزی نمی‌گوید، کیفش را باز می‌کنند و کتاب‌های حوزه را می‌بینند و پس از آن، آن‌قدر شکنجه کردند تا به کما رفت و شهید شد. یعنی دقیقا همان کاری که 40 سال قبل منافقین به اسم «عملیات مهندسی» بسیجی‌ها و پاسدارها و طرفداران انقلاب را می‌دزدیدند و با شکنجه‌های وحشتناک شهید می‌کردند.
از شکنجه تا شهادت
حجم ضربه‌هایی که به سر این طلبه بسیجی وارد شده باعث ضربه مغزی وی شده بود. دوستان این طلبه ساعت‌ها در خیابان‌های شهرک اکباتان تهران به‌دنبال وی بودند. با این حال پس از چند ساعت یکی از گشت‌های اطلاعاتی به جسمی که در تاریکی شب روی آن پتو کشیده شده مشکوک می‌شود. 
این نیروها پس از کنار زدن پتو با جسمی بدون حرکت و غرق در خون مواجه می‌شوند. ضربات وارده بر صورت این طلبه باعث شده بود تا پیکر وی به‌راحتی قابل شناسایی نباشد. در نهایت او به سختی توسط دوستانش شناسایی شد. «‎آرمان علی‌وردی» بعد از شکنجه‌های وحشیانه توسط آشوبگران به کما رفته بود که پس از سه روز تحمل جراحات وارده به شهادت رسید. شهید علی‌وردی مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بود. قابل ذکر است تصاویر شکنجه شهید علی وردی و پایکوبی قاتلین او با شعارهای رکیک در فضای مجازی منتشر شده
است.