kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

بارسلونا در زمستان دو بازیکن جذب می‌کند (اخبار ورزش جهان)

 
 
 
آبی‌اناری‌ها قصد دارند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی دو بازیکن جدید جذب کنند.
بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی هزینه زیادی برای جذب بازیکنان جدید کرد. آبی اناری‌ها در تابستان باوجود بحران مالی که با آن مواجه بودند ۱۵۸ میلیون یورو برای جذب بازیکنان جدید هزینه کردند. ژاوی بازیکنان خوبی را به تیمش آورد و عملکرد خوبی در بازی‌های ابتدایی همه هواداران را امیدوار کرد اما به یک‌باره همه چیز برای او خراب شد و اکنون فشار زیادی را تحمل می‌کند.
از یک طرف شکست برابر رئال مادرید در ال کلاسیکو و از طرف دیگر حذف تلخ و ناباورانه از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا شرایط برای ژاوی و بارسلونا بسیار سخت و بحرانی شود.
آبی اناری‌ها اگر می‌خواهند که در فصل جاری لالیگا به قهرمانی دست پیدا کنند باید بهتر از این ظاهر شوند.روزنامه الموندو اعلام کرد که بارسلونا برای تقویت خود در میانه میدان و بال راست نیاز به جذب بازیکن دارد. از یک طرف عملکرد ضعیف بوسکتس و از طرف دیگر نبود جایگزینی شایسته برای دنی آلوس باعث شده است تا ژاوی به دنبال جذب جایگزین‌هایی شایسته برای این دو بازیکن 
باشد. روزنامه الموندو در ادامه گزارش خود نوشت که مشکل مالی بارسلونا باعث شده است که فعلا ژاوی منتظر جدایی چند بازیکن تیم در زمستان شود و بعد از آن به خریدهای جدید فکر کند.