kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

طلبه شهید از نگاه یکی از اساتیدش

استاد حوزه و مسئول حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی‌(ره) درپی شهادت طلبه بسیجی آرمان علی وردی پیام تسلیتی صادر کرد.

درپی شهادت طلبه بسیجی آرمان علی‌وردی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید میرهاشم حسینی مسئول حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره) در پیام تسلیتی آورد: شهادت غریبانه و مظلومانه طلبه فاضل و ارجمند جناب آقای آرمان علی‌وردی به دست جنایتکار ایادی استکبار جهانی را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و حوزه‌های علمیه و ملت شهید‌پرور و انقلابی ایران بالاخص خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
در ادامه این پیام آمده است: مراتب نبوغ و فضل و تقوای این عزیز نورانی از روزهای اولیه طلبگی‌شان آشکار و امیدهای بسیاری برای آینده اسلام به ایشان بسته شده بود. اعتقاد عمیقی دارم که خون مطهر شهدا خصوصا این شهید منور، قدرت اعجاز‌آمیزی در نابودی پلیدی‌ها و ظلمات شیاطین جن و انس و استکبار جهانی دارد.
امیدست ملت شهید‌پرور چونان همیشه با تشییع باشکوه و تجلیل از مقام والا و خون مطهر شهید عزیزمان و انعکاس شایسته نور پر فروغش به این امر تحقق بخشیده و راه و جهاد سرخش را استمرار بخشند.
برخورد جدی و قاطعانه با عوامل این جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه و قصاص آنها، مطالبه جدی همه ملت غیور و مظلوم ایران از کلیه مسئولین و دستگاه‌های مرتبط است.