kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
در جدیدترین جنایت‌های اغتشاشگران در روزهای گذشته

5 مدافع امنیت توسط اوباش داعشی به شهادت رسیدند

اقدامات 2روز اخیر اغتشاشگران نشان داد که حلقه اصلی آنها تا چه حد قسی‌القلب هستند که گواه آن شکنجه وحشیانه یک طلبه 21 ساله بود که پس از چند ساعت به شهادت رسید همچنین 4 نفر دیگر از مدافعان امنیت نیز با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رسیدند.

 

سرویس سیاسی-

طی دو روز اخیر دست‌کم 5 تن از مدافعان امنیت به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند. حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز و پس از آن شهادت این 5 نفر در استان‌های مختلف کشور نشان از آن دارد که اغتشاشگران صبر و متانت نیروهای حافظ امنیت را اشتباه برداشت کرده‌اند. خون‌هایی که در حرم مطهر برادر امام رضا(ع) و در شهرهای مختلف کشور بر زمین ریخته شد به خوبی ماهیت پلید و زشت اجیرشدگان اجانب را نشان می‌دهد.
پنج‌شنبه در استان شمالی کشور و در شهر آمل دو نفر به نام‌های «هادی چاکسری» متولد 1371 و «علی فاضلی» متولد 1372 با گلوله شلیک شده از کلت به شهادت رسیدند. این دو فرد در آمل توسط افراد ناشناس هنگام تردد در خیابان هراز آمل ترور شدند و مورد اصابت گلوله به قفسه سینه قرار گرفتند.
معاون امنیتی استاندار مازندران در تشریح جزئیات این حادثه تروریستی گفت: ساعت
۸ شب در خیابان امام خمینی آمل دو تن از جوانان انقلابی که سابقه فعالیت در بسیج دارند مورد هدف گلوله کلت قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه فرد ضارب متواری شده است گفت: ضارب از فاصله 3 تا 4 متری تیر را شلیک کرده و دو جوان را به شهادت می‌رساند. تلاش برای بازداشت فرد متواری ادامه دارد.
رفته بود داروخانه تا دارو بخرد
امیر صدر‌نژاد دایی شهید‌ هادی چاکسری، شهید حادثه تروریستی شب گذشته در آمل طی گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهید‌هادی، ۳۰ ساله و فوق‌لیسانس عمران و عضو فعال هیئت علی اصغر بوده است.
دایی شهید‌هادی چاکسری با بیان اینکه نمی‌دانم چگونه این اتفاق برایش رخ داد، گفت: او رفت داروخانه تا دارو بخرد که از پشت ناجوانمردانه او را زدند.
صدرنژاد در ارتباط با علل این وقایع عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند ناامنی به وجود بیاورند و این طور القا کنند در این کشور امنیتی وجود ندارد جز این چیز دیگری نیست.
شلیک مستقیم به مدافع امنیت
شامگاه چهارشنبه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ یکی از نیروهای اطلاعات سپاه شهرستان ملایر به نام سروان پاسدار «علی نظری» در درگیری با آشوبگران و اغتشاشگران و با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رسید.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر ادامه داد: غروب چهارشنبه شهر ملایر متشنج شد که با حضور نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی تا ساعت ۱۹:۳۰ مورد خاصی نداشتیم که در همین ساعت طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با نیروهای امنیتی اعلام شد که ۲ ماشین مشکوک در خیابان شهید موسوی مشاهده شده که در اسرع وقت ۲ گروه از نیروهای انتظامی و سپاه ناحیه ملایر به محل اعزام شدند.
وی گفت: در این مکان چهار تا پنج نفر با صورت‌های پوشیده و یکی ۲ نفر هم در داخل ماشین آماده حرکت بودند که به محض پیاده شدن نیروها از ماشین‌ها، این ضاربان شناسایی شدند.
فارسی بیان کرد: شهید نظری وقتی برای شناسایی ماشین می‌رود و درب صندلی عقب را باز می‌کند، ضارب اصلی روی صندلی مسلحانه دراز کشیده و با اسلحه گرم به شهید نظری شلیک می‌کند.
شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ است و از وی یک فرزند دختر به یادگار مانده است.
دستگیری عاملان شهادت شهید نظری
«حسین فارسی» معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر روز پنجشنبه در تشریح این حادثه اظهار داشت: تاکنون هفت نفر در این حادثه شناسایی شده‌اند که در کمتر از نیم ساعت ۲ نفر و تا ساعت ۱۲ شب ۶ نفر دستگیر شدند که ضارب اصلی از استان و شهرستان ملایر خارج و متواری شد که با رصد اطلاعاتی به زودی دستگیر خواهد شد.
وی افزود: مدتی است معاندان و سلطنت‌طلبان دنبال فراخوان‌های متعددی بوده و هستند و می‌خواهند هزینه‌هایی را برای نظام ایجاد کنند، اما باید بدانند که درخت انقلاب اسلامی که امروز
۴۳ ساله شده، به طور قطع به برکت خون شهدا هیچ غلطی نخواهند کرد.
شهادت پس از شکنجه وحشیانه
توسط اغتشاشگران
یکی از غم‌انگیزترین شهادت‌ها در یکی دو روز اخیر شهادت «آرمان علی‌وردی» است. شهید علی وردی طی ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.
شهید علی وردی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بود.
این شهید توسط اغتشاشگران ربوده شده و سپس به طرز وحشیانه مورد شکنجه قرار گرفته است. اغتشاشگران سپس جسد نیمه‌جان او را در خیابان رها می‌کنند. جراحات وارده به سر و سینه این شهید به حدی بود که چند ساعت بعد از آن به شهادت رسید.
حمله اغتشاشگران با نارنجک دست­‌ساز
در پی حمله پنج‌شنبه شب برخی از اغتشاشگران به مدافعان امنیت، سرگرد پاسدار «امیر کمندی» در حین اجرای ماموریت برای ایجاد امنیت و ایستادگی در مقابل اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.
اغتشاشگران این شهید مدافع امنیت را به وسیله پرتاب نارنجک دستی در غرب تهران به شهادت رساندند. گفتنی است؛ از این شهید مدافع امنیت دو فرزند به یادگار مانده است.