kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
ایتالیا

چاقو کشی مرگبار در میلان

 

فرد حمله‌کننده در یک مرکز خرید در شهر میلان در ایتالیا، یک چاقو را از یکی از قفسه‌های فروشگاهی برداشت و به افراد نزدیک به خود حمله کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از رویترز؛ در حمله با چاقو در یک مرکز خرید در شهر میلان در ایتالیا یک نفر کشته و چهار نفر و از جمله یک بازیکن تیم فوتبال آرسنال زخمی شدند.
فرد حمله‌کننده به یکباره یک چاقو را از یکی از قفسه‌های این فروشگاه برداشت و به افراد نزدیک به خود حمله کرد. فردی که در این حادثه جان باخت، از کارکنان فروشگاه بود.
«پابلو ماری» بازیکن تیم فوتبال آرسنال هم در بین مجروحان این حادثه است. وی هم اکنون به طور قرضی برای تیم‌ای سی مونزا ایتالیا بازی می‌کند.
در این باره، باشگاه آرسنال با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد:ما امروز همدرد پابلو ماری و دیگر قربانیان این حادثه وحشتناک در ایتالیا هستیم. ما با مدیر برنامه‌های پابلو در تماس هستیم و او به ما گفت که وی در بیمارستان است و آسیب شدیدی ندیده است.
پلیس ایتالیا عامل این حمله را که مردی ۴۶ ساله است بازداشت و هرگونه انگیزه تروریستی را رد کرده است. رسانه‌های ایتالیا اعلام کردند که فرد مهاجم از بیماری روانی رنج می‌برد.