kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۱۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* دو اشتباه بزرگ بعضی خواص در اغتشاشات اخیر یکی این بود که سطح دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب را به دعوا بر سر مسئله با‌حجاب و بدحجاب تقلیل دادند و دست دشمن را در این حادثه نادیده گرفتند. اشتباه دوم خواص عدم موضع‌گیری سریع و صریح در این اغتشاشات بود که موجب گستاخی بیشتر دشمنان شد.
ابیانه
* دشمنان هرچه فراخوان می‌دهند به جایی نمی‌رسند و با بی‌محلی مردم مواجه می‌شوند. برای تحریک مردم به کشته‌‌سازی هم روی آوردند. خیلی زود دروغ‌هایشان رو شد. ماجرای آتش‌سوزی در زندان اوین هم نتوانست به کار آنها بیاید.
بختیاری
* ماجرای آتش‌سوزی در زندان اوین بخشی از جنگ شناختی دشمن در چند هفته اخیر برای تحریک افکار عمومی و افزایش خشونت در جامعه بود. خوشبختانه مردم خیلی خوب دست براندازان را خوانده‌اند.
محرابی
* روزنامه آرمان ملی شایعه‌پراکنی‌های دشمنان درخصوص کشته‌‌سازی‌ها در وقایع اخیر را به‌گونه‌ای پوشش می‌دهد که نوعی شک و تردید نسبت به مسئولین در ذهن مخاطب و خواننده شکل بگیرد. این کار خیلی حرفه‌ای صورت می‌گیرد و نهایت ظلم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
زارعی
* در عصر ارتباطات که اگر یک پلیس دست در بینی خود کند فیلمش را شبکه‌های ضدانقلاب پخش می‌کنند. چگونه است که هیچ فیلم و عکسی از لحظه وقوع ادعاهای کشته‌سازان برانداز نیست؟
عزیزی
* فراموش نکنیم بسیاری از افراد ضدانقلاب خارج از کشور مثل معصی پولی‌نژاد که با وطن‌فروشی کسب درآمد می‌کنند قبلا در روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلبان مشغول به کار بوده‌اند. این روزنامه‌ها باید فکر کنند و ببینند چرا این‌گونه محصولات ضدوطن بیرون داده‌اند.
زارعیان
* فاصله گرفتن مسئولان گذشته از مردم و ایجاد شکاف بین دولت- ملت به ضرر جامعه تمام شد و ان‌شاءالله با روی کارآمدن دولت انقلابی و جهادی شاهد کاهش این فاصله‌ها هستیم تا صدای جوانان و مردم شنیده شود و پاسخ منطقی به آنها داده شود.
پورساعی
* ناکامی دشمنان مرهون مجاهدت‌های شبانه‌روزی عزیزان بسیجی و فراجا و مردم بوده و خواهد بود و دشمنان راه به جایی نخواهند برد. خداوند یاری‌کنندگان خود را یاری می‌کند. ان‌تنصروالله ینصرکم و یثبّت اقدامکم.
9239---0922
* برخی اصلاح‌طلبان گوی سبقت را در بی‌شرمی و بی‌حیایی از اروپایی‌ها ربوده‌اند! تا دیروز می‌گفتند آنهایی که در خیابان هستند معترضند و امروز پس از فروکش کردن حوادث می‌گویند تعداد آنها مهم نیست، ساکتین مهم هستند!
8288---0935
* مدیرمسئول روزنامه کیهان یکی از افسران جهاد تبیین هستند و خداوند به ایشان و دیگر دست‌اندرکاران کیهان توفیق بیشتر عنایت فرماید. آمین.
3029---0903
* در‌باره فریب خوردن بعضی خواص و بازی کردن در زمین دشمن باید گفت اگر کسی در دین خود ضعیف باشد برای رسیدن به دنیا خیلی راحت آخرت خودش را به باد می‌دهد.
کبیری
* اگر اهتمامی که دولت سیزدهم برای ساخت مسکن در پیش گرفته، دولت‌های قبل نیز داشتند، امروز این مشکل بزرگ جلوی پای جوانان برای تشکیل خانواده وجود نداشت. خدا نگذرد از کسانی که به رغم بی‌تعهدی و بی‌کفایتی در منصبی قرار گرفتند که امروز مشکل مسکن را به این وضع در بیاورند.
عطاری
* براساس اعلام یکی از مسئولان شهرداری تهران، حدود نیمی از جمعیت ساکن تهران مستاجرند. یعنی آن 4 میلیون مسکنی که دولت قرار است طی 4 سال بسازد فقط برای پایتخت کفایت می‌کند.
قویدل
* با توجه به ورود فصل پاییز و سرد شدن هوا، مسئولین وزارت بهداشت به‌ویژه به قشر کودکان و افراد مسن هشدار مراقبت داده‌اند. هموطنان عزیز به این هشدارها توجه کنند که بیماری آنفلوآنزا زمان طولانی‌تری برای بهبود در مقایسه با سرماخوردگی دارد. این بیماری مسری است و می‌تواند افراد بیشتری را مبتلا نماید. مراقبت و پرهیز و استفاده از ماسک برای افراد مبتلا ضروری است.
نخعی
* تا سال‌ها مدیون تلاش‌های هنرمند متعهد کشورمان آقای داود میرباقری به خاطر خلق شاهکارهای هنری او در معرفی حقیقت جریان شیعه و تشیع هستیم.
درودیان
* ضمن محکوم نمودن اغتشاشگران که بنای تخریب و غارت و کشته‌‌سازی داشتند تا به مقاصد شوم اربابانشان برسند، از دستگاه قضایی برخورد قاطع با آمرین و عاملین اصلی این تحرکات خباثت‌آلود راکه هیچ ربطی به اعتراضات واقعی مردم نداشتند خواستاریم.
بهنامی
* اگر دولت‌های غربگرا به توصیه‌های دلسوزانه مسئولان ارشد نظام در توجه به امور فرهنگی و فضای مجازی در سال‌های گذشته عمل می‌کردند امروز فضای فرهنگی ما بسیار بهتر از این بود و قطعاً برخی جوانان فریب «امپراطوری دروغ» را نمی‌خوردند و موجبات این همه خسارت به کشور و ندامت خویش را فراهم نمی‌کردند.
اسدی‌راد
* ملت و مسئولین باید مراقب باشند عده‌ای از سر غفلت با اغراض خاص سیاسی، حزبی و... جامعه را دو قطبی نسازند و هر موضوعی را وسیله جدال و نزاع در میان مردم قرار ندهند.
فضائلی
* در دولت یازدهم و دوازدهم تمام هم و غم دولت شد برجام و بستن با کدخدا. نفوذی‌های دشمن تا توانستند فکر و ذهن مسئولان را به غرب و غربگرایی معطوف و از انجام وظیفه ذاتی خود بازداشتند و شد آنچه نباید می‌شد. حال پس از فراغت از آن دوران تاریک، اثرات آن بی‌تدبیری‌ها نمایان شده و توقع داریم آیت‌الله رئیسی همه آن 8 سال مشکل‌آفرینی را ظرف دو سال جبران کند. این انتظار معقولی نیست. انصاف هم چیز خوبی است که برخی‌ از آن تهی هستند.
محمد لطفی
* دشمنان انقلاب سعی دارند با حیله و نیرنگ، مسئولین فرهنگی کشور را در موضع انفعالی قرار داده و کشف حجاب را در پایتخت نهادینه کنند! مسئولین نباید دست روی دست بگذارند؟
9219---0903 و 7250---0919 و 3949---0912
* ورزش همگانی مثل پیاده‌روی، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری و... باید گسترش یابد چرا که اقبال مردم به‌ویژه جوانان به ورزش همگانی آنها را به سوی ورزش‌های تخصصی و حضور در میادین ورزش قهرمانی سوق خواهد داد. در ضمن باعث سالم‌‌سازی جامعه و ایجاد نشاط در خانواده‌ها هم می‌شود.
7333---0902
* با گذشت سه ماه از جلسه سران سه قوه برای کنترل اجاره‌بها متاسفانه به علت زیاده‌خواهی برخی موجران، روند افزایش قیمت اجاره‌بها همچنان نجومی است. یک آپارتمان 50 متری با 25 سال سابقه ساخت در منطقه ۸-۷ تهران دویست میلیون پیش‌پرداخت و ماهانه شش میلیون تومان اجاره بها! حال یک جوان تازه زندگی تشکیل داده و یا یک بازنشسته بدون مسکن چگونه می‌تواند این اجاره بها و پیش‌پرداخت را تهیه و پرداخت کند؟
برکچی
* دروغ‌هایی که براندازان به اسم یک دختر کُرد، دختر زاهدانی یا دختر اردبیلی در فضای عمومی مطرح می‌کنند دقیقا دروغ‌هایی است بر گسل‌های تجزیه ایران منطبق شده و هدف دشمنان نابودی ایران می‌باشد.
اعصاری