kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۲۱۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

تشکر ویژه از اپوزیسیون! بهتر از این نمی‌شد روشنگری کرد(خبر ویژه)

باید از اپوزیسیون ضد انقلاب تشکر کرد با راه‌اندازی تجمع در برلین، ماهیت و اهداف اغتشاش‌افکنان را برملا کرد.

روزنامه فرهیختگان با اشاره به تجمع اخیر شماری از عناصر ضد انقلاب (وابسته شماری از اتباع آفریقایی و اوکراینی و فقرای اروپایی به واسطه ارائه پول) در برلین نوشت: روزهای زیادی تبلیغ و تشویق برای حضور افراد مختلف در برلین صورت گرفته بود، به‌طوری‌که می‌توان با مهندسی معکوس اظهارات میهمان‌های تلویزیون‌های ضدایرانی هم آن را دید. صدها عکس و فیلم از سراسر اروپا منتشر شد که افرادی سوار بر اتوبوس به‌سمت آلمان حرکت می‌کنند. بعضی منابع ضدانقلاب در اینستاگرام و توییتر برای تهییج دیگران به حضور در برلین از برنامه‌ریزی‌ها و سفر راحت به برلین می‌گفتند و آنقدر هول شده بودند که حتی یادشان رفت برای تبلیغ نباید فیلم اعضای فرقه رجوی در آلبانی سوار بر اتوبوس را هم منتشر کنند. بی‌بی‌سی و اینترنشنال درباره فیلم‌هایی که از اعضای منافقین بیرون آمد سکوت محض کردند، ولی در شبکه‌های اجتماعی این فیلم‌ها دست‌به‌دست شد. تمام شبکه‌های خبری اپوزیسیون به‌میدان آمده بودند تا به‌طور حداکثری جمعیتی بزرگ به برلین بکشانند. پخش زنده با چند خبرنگار از محل برگزاری تجمع با لحنی حماسی و بعضی مواقع خنده‌دار. ابتدا از عدد
50 هزار نفر شروع کردند. بعد به نقل رسانه‌های آلمانی و منابعی در پلیس این کشور گفته شد جمعیت به 80 هزار نفر رسید.
اما عکس‌ها و فیلم‌های محل برگزاری تجمع نشان می‌دهد این ادعا درست نیست، مهم‌ترین فیلم از بالای میدان اصلی محل سعی کرده هر سه خیابان منتهی به آن را که جمعیت دارد نشان دهد که در بهترین حالت تا 200 متر از خیابان افرادی هستند و حول میدان. با بررسی مساحت میدان و طول و عرض خیابان‌ها و تطبیق آن با عکس‌ها و فیلم‌ها دست بالا 20 هزار نفر در محل برگزاری تجمع حضور دارند. اپوزیسیون حتی در فاصله چندهزار کیلومتری ایران هم در به میدان آوردن جمعیت شکست خورد.
مجری اینترنشنال در روزی که خیلی جلوی دوربین بود اما یک گاف دیگر هم داد، او صراحتا از حضور افراد با ملیت‌های غیرایرانی در تجمع خبر داد. حتما عکس آن خانم سیاه‌پوست آفریقایی‌تبار را که شعاری با زبان فارسی در دست گرفته دیده‌اید، با زبان پول!
فیلمی به‌غایت بامزه هم از میان آن همه فیلم وایرال شد. میانگین سنی افراد در اتوبوس بالا بود و شعری در وصف کارشان می‌خواندند. آنها اعضای فرقه رجوی بودند. یک‌ماه پیش وقتی صدای اعتراضات تبدیل به آتش آشوب علیه موجودیت کشور شد و مطالبات مردمی به حاشیه رفت، همه‌چیز روشن بود. در این مدت شاید هرروز و هرشب تلاش منابع اصلی اپوزیسیون در شبکه‌های تلویزیونی ضدایرانی رد این فرضیه بود. «ایران سوریه‌ای نمی‌شود» تبدیل به شاه‌بیت تولیدات آنها شد و ساعت‌ها برنامه ساخته شد. تجمع برلین اما مهم‌ترین صحنه به نمایش گذاشتن این هدف نهایی علیه ایران بود. بلند شدن سه‌نوع پرچم تجزیه‌طلبان در برلین بدیع‌ترین تصویر از آینده‌ای است که برای ایران در ذهن دارند.
برای جمع کردن افراد به هر قیمت، حتی تریبون در اختیار همجنس‌بازان هم قرار گرفت! یکی از میهمان‌های اینترنشنال در بخشی از صحبت‌هایش به حضور آنها اشاره کرد و مجری بخت‌برگشته شیرجه زد و میکروفن را در میان حرف از او گرفت. حقیقتا صحنه تاریخی و مهمی در برلین رخ داد. بدون هیچ رودربایستی پرچم همجنس‌بازان کنار پرچم تجزیه‌طلبان ضدایرانی بلند شد. حالا ما راحت‌تر می‌توانیم به افکار عمومی توضیح بدهیم پشت‌صحنه ماجرا کجاست و چه می‌خواهد. آش ماجرا را شور کردند. مردم ایران فارغ از اختلافات و تفاوت سلیقه، با اینها کنار نمی‌آیند.
یادآور می‌شود حضور جمعیت معدود در نمایش برلین در حالی است که بیش از 1/2 میلیون ایرانی در اروپا اقامت دارند.
پلیس آلمان نهایتاً جمعیت حاضر (ایرانی و غیر ایرانی) در این تجمع را 37 هزار نفر اعلام کرد و حال آن که فقط در آلمان، بیش از 250 هزار ایرانی حضور دارند.