kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۱۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

رسانه‌هایی که با جاسوس‌ها همراه شدند!

 
 
 یکی از مواردی که در اغتشاشات اخیر فاش شد و پرده از نفوذ جاسوسان فرانسوی برداشت، همگامی و همراهی رسانه‌های معاند فارسی زبان مثل بی‌بی‌سی و سعودی اینترنشنال با جاسوسان در این ماجرا بود. پخش اعترافات صریح زوج جاسوس فرانسوی که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند نشان داد که طراحی گسترده‌ای از سوی استکبار جهانی، صهیونیسم و تلویزیون سعودی اینترنشنال صورت گرفته تا روی موضوع حجاب و کشته‌‌‌سازی در ایران برنامه‌ریزی کنند و تصاویر غیرواقعی پخش کنند.
این امر نشان داد که طراحی نفوذ با کمک رسانه‌های معاند فارسی زبان انجام گرفت؛ این زوج فرانسوی به عنوان معلم، تحت پوشش جهانگرد و گردشگر وارد کشور شدند و با سفر به شهرهای مختلف اطلاعات و خوراک لازم رسانه‌ای را در اختیار این شبکه‌های معاند قرار می‌دادند و در واقع جرقه‌های آشوب و اغتشاش از همین منظر آغاز شد. همان‌طور که شبکه سعودی اینترنشنال هماهنگ کرده بود از پیش از شروع فتنه با همراهی این جاسوسان مقدمات کار برای برپایی یک آشوب و اغتشاش گسترده در سراسر ایران فراهم شد و با استفاده از برخی از اعتراض‌های خیابانی مردم و جوانان که به‌دنبال مطالبات خود بودند وارد میدان شدند و در واقع سکان کار اغتشاش را با کمک این جاسوسان و برخی از کارمندان و مسئولان برخی از سفارتخانه‌های اروپایی در تهران در دست گرفتند. متاسفانه درهمین رابطه برخی از سلبریتی‌ها هم همصدا و همکلام با این رسانه‌های معاند شدند که همین مسئله موجب شد که دامنه اغتشاشات بیشتر شود.
 به هرحال شانتاژ اصلی و جرقه مهم برای کشته‌‌سازی توسط افرادی زده شد که در بین برخی مردم و معترض نفوذ کرده بودند و در حقیقت مدت‌ها برای این حرکت خود برنامه‌ریزی داشتند و حتی اماکن و مناطقی را که می‌بایست به آنجا تهاجم می‌کردند و تخریب و آتش سوزی انجام می‌دادند را از قبل شناسایی و برنامه‌ریزی کرده بودند و اطلاعات لازم هم از سوی نفوذی‌ها، جاسوسان و رسانه‌های معاند به اغتشاشگران و تیم آنها داده می‌شد. 
 اما این حرکت و توطئه دشمنان هم با به میدان آمدن ملت انقلابی و قهرمان ایران و حماسه‌آفرینی‌شان با شکست مواجه شد و جاسوسان و گروهای تروریستی و منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند. ‌این ماجرا در واقع یک رسوایی بزرگ برای شبکه‌ای بود که با صرف میلیاردها دلار قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سر می‌پروراند و سرخورده، مفلوک و ذلیل از عملش همچنان در خواب و خیال خودش سرگردان است.
 اما نکته بسیار قابل تامل در این باره روشنگری برای قشر جوان و نوجوان کشور است که لازم است از سوی، کارشناسان رسانه‌ای، مسئولان فرهنگی و سیاسی و افراد انقلابی این روشنگری برای آنها انجام شود تا این عزیزان بار دیگر در دام فریب آنها گرفتار نشوند. 
رسول شمالی ورزنده