kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۱۵۲۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
اجتماع باشکوه کارکنان صنعت نفت در اهواز 

تجدید میثاق با ولایت فقیه و محکومیت اغتشاشات اخیر

اجتماع باشکوهی صبح دیروز در اهواز تحت عنوان «تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت با ولایت» با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) و مدیران، معاونان و کارمندان صنعت نفت برگزار شد.
 
 
 
 
اهواز- خبرنگار کیهان: 
 
در این همایش با شکوه مدیران، کارکنان و کارگران ملی حفاری و شرکت‌های تابعه، شرکت نفت و گاز اروندان و مناطق نفت‌خیز جنوب جهت محکومیت آشوب‌های اخیر و همچنین تجدید میثاق با ولایت گرد هم آمدند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این مراسم گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی که برگرفته از راه و منش انبیا الهی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت بارقه‌ای از اُمید را در دل تمام دنیا روشن کرد و انسانیت را احیا کرد. 
علیرضا دانشی با اشاره به آیه شریفه «لَا نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِنْ رُسُلِهِ»، انقلاب اسلامی را انقلاب اعتقادات ذکر کرد که تمام نظام استکبار را به چالش کشاند، وی افزود: بنابر آنچه در قرآن کریم آمده است کسانی که دل در گِرو خدا دارند قطعا بین آنان هیچ فاصله‌ای نیست و انصافاً انقلاب اسلامی نیز از همان ابتدا در راه الهی حرکت کرد و در مُقابل دشمنان قسم‌خورده قد عَلَم کرد.
وی با تاکید بر ضرورت آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح دشمن‌شناسی آحاد جامعه، گفت: بدخواهان ما در حال برنامه‌ریزی برای «اُم القرای اسلام هستند تا با حرکات و بهانه‌های واهی در سطح جامعه تفرقه ایجاد کرده و نومیدی و یأس در جامعه و به‌خصوص بین جوانان ایجاد کنند. میلیاردها دلار سالانه هزینه می‌شود تا فکر ما را از انقلاب دور کنند اما ما وظیفه داریم در برابر آنها مقابله کنیم و با بالابردن اطلاعات مردم گامی موثر در مقابله با حرکت‌های خصمانه دشمنان ایران اسلامی برداریم.
 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همچنین آگاهی بخشی در راستای خنثی‌سازی شیطنت دشمن را امری لازم و ضروری برشمرد و افزود: در حیفا و تل‌آویو ۱۶ مرکز سنگین ضد اسلام و تشیع وجود دارد زیرا شیعه مُنادی صدای بلند اسلام ناب است و دشمنان می‌خواهند در اراده ملت برای مقابله با استکبار جهانی تزلزل به وجود آورند
 دانشی به شناسایی عوامل نفوذی در داخل ایران تاکید و عنوان کرد: یکی از پاشنه آشیل‌های ما در اتفاقات اخیر وجود عوامل نفوذی بود که اگر ما حواس جمعی لازم را داشتیم قطعا این مشکلات پیش نمی‌آمد. 
وی با بیان این که باید وحدت کلمه در بین قومیت‌ها و مذاهب و یکایک ملت ایران از زن و مرد حفظ شود، گفت: وحدت کمک می‌کند تا تمام حرکات دشمن را خنثی نماید؛ چنانچه ما مخلصانه همچون زمان جنگ پای کار باشیم درخت تنومند ولایت فقیه هرگز دچار آسیب نخواهد شد و با قدرت پیش‌ خواهد رفت.
وی با بیان این که رهنمودهای مقام عظمای ولایت در این مسیر راهگشاست خطاب به رهبر انقلاب گفت: مگر ما مُرده باشیم که اجازه دهیم شما مظلوم واقع شوید ای عزیزی که افتخار و سنگر اول و آخرِ ما هستی! جانِ ما به فدای تو! ما هرگز اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خدشه‌ای به انقلاب شکوهمند اسلامی وارد شود.