kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

کیهان و خوانندگان

 
 
* در دفاع مقدس به ظاهر با دشمنی به نام صدام مواجه بودیم ولی در واقع همه دشمنان انقلاب اسلامی از غربی و شرقی و سرسپردگان آنها در منطقه‌، پشت صدام بودند و تمام‌قد از او حمایت نظامی، اطلاعاتی، رسانه‌ای و مالی کردند. این روزها نیز همچون فتنه‌های گذشته به ظاهر با تعدادی معدود آشوبگر روبه‌رو بودیم ولی واقعیت این است که یک بار دیگر همه دشمنان نظام و انقلاب برای حمایت از اغتشاشگران به صف شدند که هیچ غلطی هم نتوانستند بکنند.
فرخی
* صحنه‌گردانان اغتشاشات اخیر اشراف، نوکیسه‌ها، مرفهان بی‌درد و لاکچری‌های کاخ‌نشین بودند. یادشان نرود زمانی که ما کوخ‌نشینان برای دفاع از وطن و امنیت کشور سینه خویش را مقابل تهاجم دشمنان سپر کرده بودیم آنان دنبال سوراخ موش می‌گشتند تا سرمایه‌های مادی خود را انباشته کنند ولی امروز به جای اینکه قدر بدانند نمکدان می‌شکنند.
عبداللهی
* وقتی اکثر مقامات کشور از حادثه فوت مهسا امینی ابزار تأسف و ناراحتی کرده‌اند و پیگیر علت حادثه از مسیر قانونی شدند چه معنایی داشت که عده‌ای بر طبل آشوب و آشوبگری کوفتند و کشور را به آتش کشیدند وخون بیگناهان را ریختند؟
مهاجری
* با تمام مشکلاتی که امسال در پایانه‌های مرزی کشور برای زائرین اربعین حسینی پیش آمد ولی خوشبختانه حرکت جهانی باشکوهی در عراق شکل گرفت و چشم دشمنان را کور کرد. هیچ بعید نیست غائله‌ای که توسط ضدانقلاب و با رمز مهسا امینی در داخل کشور برپا شد برای تحت‌الشعاع قرار دادن حرکت تمدنی اربعین بوده باشد.
جلالوند
* نسل امروز ذهنیتی از جنایت‌های کومله و دموکرات ندارد. این کسانی که امروز اتوکشیده و کراوات‌زده در رسانه‌های وابسته به بیگانه حاضر شده و یاوه‌گویی می‌کنند اوایل انقلاب در کردستان سر مردم بی‌گناه را با سنگ و شیشه می‌بریدند. چگونه می‌توان باور کرد که اینها مدافع حقوق بشر شده‌اند؟
عبدی
* از رؤسای محترم سه قوه به‌ویژه قوه قضائیه درخواست داریم ضمن برخورد قانونی با سلبریتی‌های سفارتی که آتش‌بیار آشوب اخیر بودند‌، خسارت وارده بر کشور و مردم را از محل اموال و دارایی‌های آنان جبران کنند. بنده اگر جای مسئولین بودم در اولین قدم شرکت‌های متعلق به سلبریتی‌های نقش‌آفرین در آتش‌سوزی‌ها در هفته اخیر را مصادره می‌کردم.
جوانی
* بعضی سلبریتی‌ها به بهانه وطن‌دوستی چنان بازیگرانه اشک به چشمان خود می‌آورند که گویی مردم سفرهای خارجی مکرر و پی‌درپی آنان و دست‌وپا زدن‌شان برای زایمان فرزندشان در خارج از کشور را ندیده‌اند و یا چنان از مدیریت خانواده و احترام به زنان سخن می‌گویند که انگار مردم خبر ندارند چند ازدواج ناموفق داشته‌اند.
پیرانی
* امام خمینی(ره) فرمودند: انقلاب اسلامی ودیعه الهی است. قرآن کریم نیز اشاره می‌کند که یهود و نصاری دست از سر شما برنمی‌دارند تا زمانی که به آیین آنها درآیید. در ترکیه کودتا شکل گرفت و بیش از سیصد هزار نفر به جرم همکاری با کودتا از کار برکنار و بازداشت شدند. چرا نظام اسلامی با این اراذل و جریان نفاق‌، این‌گونه با مماشات برخورد می‌کنند؟ 
قطب‌زاده
* آمریکا و اسرائیل با کمک کشورهای مرتجع منطقه برای ناامن‌‌سازی و بی‌ثباتی در افغانستان و سوریه از داعش استفاده می‌کنند و در ایران از رسانه و سلبریتی‌ها بهره می‌برند. اما هدف در همه جا تضعیف جبهه مقاومت است.
معینی
* در این دو هفته‌ای که گذشت مدعیان ملی‌گرایی و مبارزه با امپریالیسم چند روزه رنگ عوض کرده و همراه با ضدانقلاب امنیت ملی را شکستند و به اسم حقوق مردم، ایران را به آتش کشیدند.
رجایی
* با مشاهده عکس کودک مجروحی که در اثر حمله اشرار و اوباش و ‌انداختن نارنجک دست‌ساز داخل ماشین عبوری در اغتشاشات چند شب قبل در نازی‌آباد تهران یکی از چشمانش نابینا شده غصه‌دار شدم فقط می‌خواستم بگویم حرمله‌های این زمان با هدایت و حمایت سلبریتی‌ها جنایت می‌کنند.
هاشم‌زاده
* آن هنجارشکنانی که شعار زن‌، زندگی و آزادی را لقلقه زبان دارند به خانم محجبه میانسال حمله کردند و چادر از سرش ‌کشیدند، به کودک 7 ماهه رحم نکردند و به جرم فرزند بانوی چادری بودن نارنجک دست‌ساز برایش منفجر کردند. اینها اصلا می‌فهمند حقوق زن یعنی چه؟
لطفی
* دخترکان معصوم و بی‌گناه افغانستان هم مانند مهسا امینی دختر متوفیه در اثر بیماری زمینه‌ای‌، انسان بودند با این تفاوت که در پی جنایت عوامل مزدور غرب کشته شدند چرا مدعیان دروغین حقوق بشر صدایشان درنمی‌آید و برای این کشته‌ها هشتگ نمی‌زنند. طشت رسوایی ضدانقلاب و غربزده‌های داخل کشور از بام فرو افتاده است.
جاویدی
* در انفجار تروریستی کابل افغانستان بالای 30 دختر جوان و نوجوان کشته شدند ولی کسی برای آنان هشتگ نزد. لعنت خدا بر کسانی که با شعارهای عوام‌فریبانه دنبال منافع شخصی و حزبی خود هستند و اعتقادی به گفته‌های خودشان هم ندارند.
بیگلو
* آمریکا راهی جز بازگشت به مذاکرات ندارد. بنابراین باید به خواسته‌های ایران از جمله جمع کردن پرونده در آژانس و دادن تضمین تن بدهد تا توافق نهایی صورت بگیرد و مشکل هسته‌ای حل و فصل گردد.
نجاری
* وقتی خیلی از کشورها آمریکا را در تحریم ایران همراهی نمی‌کنند نتیجه می‌گیریم که راحت می‌توان تحریم‌ها را دور زد و نگران آینده برجام نبود.
آذری
* آمریکایی‌ها با اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران امیدی برای احیای برجام باقی نگذاشتند. بازهم معلوم شد آمریکا با قوی شدن ایران مشکل دارد و برجام بهانه است. 
موسوی
* برخی مسئولین قبلی و روزنامه‌های زنجیره‌ای که تا دیروز می‌گفتند برجام و FATF مانع عضویت ایران در شانگهای است، امروز مدعی‌اند که شانگهای هم فایده‌ای ندارد! ای‌کاش کسانی که عنوان اصلاح خواهی را یدک می‌کشند کمی هم انصاف داشتند!
زندی
* یکی از نمایندگان مجلس با فوت خانم مهسا امینی از هم‌وطنان کردستانی در نیروی انتظامی گفته مرگ حق ما مسئولان است. چرا مدتی پیش که یک هم‌وطن کرد به نام خانم شیلر رسولی به هنگام فرار از دست همسایه متجاوز خودش را از پنجره منزل به خیابان پرت کرد و کشته شد غیرتش به جوش نیامد؟
شمس
* شرکت مخابرات بدون اطلاع‌رسانی قبلی در مهرماه آبونمان تلفن ثابت را 5 برابر افزایش داد و چهار هزار تومان را به 20 هزار تومان تغییر داد! اولا در این ایام چنین تصمیمی کج‌سلیقگی است در ثانی چرا با دلایل منطقی این تغییر را اطلاع‌رسانی نکردند؟
رضایی و طاهری
* در دو ماه اخیر آسفالت خیابان‌های مرکز شهر تهران از جمله خیابان معیری، مصطفی خمینی، امیرکبیر و... به خوبی و تدبیر در کار نو‌سازی شد. از شهرداری تهران تشکر و قدردانی می‌کنیم. اگر سنگ‌فرش‌های میدان بهارستان هم که به خودروهای عبوری صدمه می‌زند روکش آسفالت بشود خیلی خوب است.
شهروند تهرانی