kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایران: 

حاج خليل از باب اقتدا به مقام معظم رهبری می‌خواستند عکس حاج قاسم با کعبه را بگیرند

صبح پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ همزمان با شروع ولایت حضرت امام زمان(عج) حاج خليل دردمند درچه‌ای که به‌خاطر گرفتن عکس مقام معظم رهبری و سردار حاج قاسم سلیمانی با خانه کعبه‌،۸۰ روز در عربستان سعودی بازداشت بود به زادگاهش شهر درچه وارد شد. 
 
 
 
درچه - خبرنگار کیهان: 
 
مراسم استقبال با حضور آیت‌الله سید محمد علی موسوی امام‌جمعه درچه‌، ناصر هویزاوی نماینده ایران در عربستان‌، دکتر اویسی رئیس ‌شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی‌شهر به نمایندگی از فرماندار شهرستان خمینی‌شهر و جمعی از مردم برگزار شد.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایران در منزل حاج خليل دردمند درچه‌ای حاضر شد و گفت حاج خليل بی‌گناه بود و کار بدی انجام نداده‌، دردمند در تبعیت از حضرت آقا نسبت به سردار دل‌ها حاج قاسم احترام گذاشته است و در حال گرفتن عکس سردار با کعبه توسط پلیس سعودی بازداشت و ۸۰ روز در عربستان زندانی بود. حجت‌الاسلام والمسلمین نواب افزود: حاج خليل از باب اقتدا به مقام معظم رهبری این تصویر را می‌خواستند بگیرند.
آیت‌الله حاج سید محمد علی موسوی امام‌جمعه درچه نیز طبق آیات الهی اظهار داشت: اگر سعودی‌ها نمی‌توانند حج را مدیریت کنند از تجربه سایر کشورها استفاده کنند تا باعث کشته شدن بیش از ۶ هزار نفر در مراسم حج نشوند. 
حاج خليل دردمند گفت: من شب عید غدیر ابتدا عکس حضرت آقا را با کعبه گرفتم و وقتی داشتم عکس حاج قاسم را با کعبه می‌گرفتم مرا بازداشت کردند.