kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* چاقو‌کشی و کشتن مردم کوچه و خیابان، آتش‌ زدن اموال عمومی، بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی، آتش‌ زدن مسجد و قرآن، چادر از سر ناموس مردم کشیدن و... اعتراض است یا زنده کردن یاد داعش؟ دستگاه قضایی نباید ذره‌ای در برخورد انقلابی با این وحشی‌های عصر جدید تردیدی به خود راه دهد.
ناطقی
* فوت مرحومه مهسا امینی همه ما را ناراحت کرد این موضوع از مسیر قانونی خودش درحال رسیدگی است. دلیلی ندارد که بر سر این مسئله آشوب به پا شود و کشور و جان و مال مردم این همه خسارت و آسیب ببیند.
حجازی
* مسئولین امر باید تکلیف رسانه‌های مجازی چون واتس‌آپ آمریکایی و اینستاگرام صهیونیستی را برای همیشه روشن کنند و نگذارند دشمن در خانه خودمان به ایفای نقش خود ادامه دهد.
4697---0939
* اینکه بر سر هر مسئله‌ای نظم عمومی جامعه مختل شود پذیرفتنی نیست. این وضعیت برای همه آزاردهنده است. مسئولان امر تدبیری بیندیشند که آرامش زندگی شهروندان به هر بهانه‌ای توسط یک مشت قانون‌شکن مختل نشود.
ثابتیان
* کسانی که در فتنه‌ها از رهبری جلو می‌افتند یا عقب می‌مانند و خود را یک سر و گردن بالاتر می‌پندارند قطعا با دشمنان همراهند نه با نظام. طبق فرمایش امام صادق(ع) در فتنه‌ها مراقب باشیم غربال نشویم و تنها راه‌، ولایتمداری و گوش به فرمان ولایت بودن است.
سجادی
* چقدر نازیباست که افرادی عمری را سر سفره انقلاب نمک خوردند و به رشد و نمو رسیدند و پس از عمری نمکدان شکستند و از سوی دیگر چقدر زیباست که افرادی در تاریکی رشد و نمو کردند و همانند حر زمان چون ضرغام‌ها به مسلخ عشق رفتند. چه بسیار عبرت و چه بسیار کم عبرت‌گیرنده.
تدینی‌نسب
* خواصی که طی 44 سال از برکت انقلاب و نظام جاه و جایگاهی پیدا کردند و به مواهبی رسیدند چرا این روزها صدایی از آنها شنیده نمی‌شود؟ روزه سکوت گرفته‌اند یا دفاع ازحقیقت و نظام وفق مرادشان نیست؟ زمانی کارگزار نظام بوده‌اند و برخی هنوز نان انتساب خود به جایگاه‌های مقدس را می‌خورند. این روزهای تلخ سپری خواهد شد ولی پشیمانی سودی نخواهد داشت.
مختاری
*‌ برخی سلبریتی‌های بی‌هویت از فیلتر گزینش صدا و سیما عبور می‌کنند و پس از مشهور شدن به برکت این سازمان و دریافتی‌های میلیاردی فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند و آنچه را خود لایق آنند نثار این ملت و نظام نورانی و مقدس می‌کنند.
8530---0936
* افراد مرفه و بی‌درد که از برکت انقلاب به آلاف و الوف رسیده‌اند اول مالیات اموال خود را پرداخت کنند و بعد به اربابان‌شان ملحق شوند و زیر پرچم کفر به ادامه حیات ننگین خود بپردازند و آن قدر علیه کشور و ملت و پرچم خود اراجیف ببافند تا جانشان درآید.
0220---0935
* سلبریتی‌‌سازی دلخواه دشمنان ایران اسلامی متناسب با هر منطقه‌ای در کشور سال‌هاست شروع شده است. وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و امنیتی است که این طراحی دشمنان را برهم بزنند.
سیدجوادی
* افرادی که با کمپین سفارت ساخته «من محجبه‌ام ولی مخالف گشت ارشاد هستم‌» دانسته و یا ندانسته آتش تهیه اغتشاشات پرخسارت اخیر را ریختند چه پشیمان شده باشند چه نشده باشند در ریختن خون حافظان امنیت کشور شریک هستند. بروند توبه کنند. شاید خداوند راه جبران بخشی ازخسارات بزرگی را که به جان و مال مردم زدند پیش رویشان بگذارد.
ناصری
* سلبریتی‌ها و مدعیان دفاع از حقوق زنان چرا هشتگی برای 35 دختر دانش‌آموز که توسط گروهک‌های ساخته دست آمریکا در افغانستان قتل‌عام شدند نزدند؟
دانیال
* اینکه آمریکا با وجود تحریم داروی بیماران خاص مثل بیماران پروانه‌ای باتمام توان به‌دنبال رساندن اینترنت ماهواره‌ای به ایرانیان است نشان می‌دهد هدف آمریکا فقط براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی این ثمره مجاهدات مردم ایران است.
ارشدی
* اصلاح‌طلبانی که این ایام از حق اعتراض و حق معترضین گفتند و نوشتند نظرشان در مورد بیانیه صادره از سوی وزارت اطلاعات که خبر از دستگیری بیش از 200 نفر از سلطنت‌طلب‌ها، تجزیه‌طلب‌ها، گروهک منافقین و اتباع خارجی در اغتشاشات اخیر داده چیست؟ آیا نمی‌خواهند از ساده‌انگاری و پز روشنفکری دست بردارند؟
خجسته
* سخنرانی انقلابی آقای رئيسی ریاست محترم جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل و بالا بردن عکس شهید حاج قاسم سلیمانی یک اقدام تاثیرگذار بود که بی‌واسطه صدای ایران را به گوش مردم جهان رساند.
لرستانی
* وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای 10 شرکت و یک کشتی را به بهانه تسهیل صادرات نفت ایران در فهرست تحریم‌های جدید خود قرار داده است‌، ولی در داخل کشور عده‌ای مزدور بیگانه می‌گویند افزایش صادرات نفت ایران به‌خاطر شُل گرفتن بایدن رئيس‌جمهور آمریکا است. غیر از وطن‌فروشی اسم دیگری نمی‌توان روی کار این جماعت گذاشت.
علیجانی
* ایران تمامیت ارضی همسایگان را تا جایی مورد احترام قرار می‌دهد که امنیت ملی آن از سوی آن کشور و منطقه مورد تهدید واقع نشود. هرکجا اقدام خصمانه‌ای علیه منافع ملی کشورمان صورت بگیرد و خطوط قرمز نادیده گرفته شود نیروهای نظامی کشورمان این حق را دارند که با تهدیدات مقابله کنند.
امینی
* استاد رحیم‌پور ازغدی چه زیبا گفته که بی‌حجابی و لخت شدن زنان در معابر عمومی حقوق زن نیست بلکه اضافه حقوق مردان است.
اصغرزاده
* معصی پولی‌نژاد در یکی از برنامه‌های خود برای دعوت اغتشاشگران به اغتشاش به ‌گریه افتاد. آدم یاد فیلمی می‌افتد به نام«چند می‌گیری‌گریه کنی؟». البته این کولی‌بازی برای تحریک احساسات‌، نمادی از بیچارگی ضدانقلاب است.
معین
* اگر نقشه جهان را جلوی سلبریتی‌های غربی بگذاری و سؤال بکنی ایران کجاست نمی‌توانند پیدا کنند‌، ولی دلارها و ریال‌های آمریکا و عربستان برای دامن زدن به اغتشاشات علیه ایران چه‌ها که نمی‌کند!
شفیعی
* به مصوبه سران قوا در مورد لزوم تمدید اجاره منزل که به نفع مستاجر به تصویب رسیده در برخی از محاکم قضائی ترتیب اثر داده نمی‌شود. آیا این توهین به سران سه قوه نیست؟
صفاجو
* در منطقه 22 تهران برخی از میوه‌فروشان انگور بی‌دانه را کیلویی 85 هزار تومان می‌فروشند. متاسفانه از بازرس و بازرسان خبری نیست و مسئولین امر در خصوص گرانفروشی‌ها هیچ نظارت مؤثری ندارند. 
شیبانی از ساکنین منطقه