kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۰۰۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 درد این‌ها
 چیز دیگه است
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «از فوت مهسا امینی خیلی ناراحته!»
 اعتراف یک معترض
 سید علی موسوی: «دیشب دختر دهه هشتادی میگفت واسه اعتراض رفتم، الان پشیمونم! چون اینا معترض نبودن وحشی بودن! به هیچ‌کس رحم نمیکنن! زود خودتون رو رسوا کردید.»
 مطالبه از مدعی العموم
 نسرین: «به عنوان یک شهروند از مسئولین می‌خواهم با علی کریمی و تمام سلبریتی‌هایی که زیر این آتش هیزم ریختن برخورد قاطعانه شود!»
 بازی نخ نما شده
 سید نظام الدین: «اوباما، کلینتون و سایر مقامات دولت وقت آمریکا صراحتا گفتند که بر بستر اغتشاشات سال۸۸ توانستند اجماع جهانی برای تحریم ایران را فراهم کنند. در شرایطی که ایران به سازمان شانگهای پیوسته، مذاکرات هسته‌ای به نقطه اوج رسیده و توپ در زمین آمریکاست؛ بلوا‌سازی داخلی، بازی در کدام سناریوست؟»
 اغتشاش است نه اعتراض
 شراره داودی: «بحث نه حجابه نه گشت ارشاد؛ من هرچی دیدم خرابی، فحش، زدن و بی‌حرمتی بوده... و بله؛ قطعا این‌ها اغتشاش‌گرن.»
 شرف داشته باشید
 سید رضی: «میگن پرچم رو که خودشون آتیش زدن و مشکوکه، لابد مأمور رو هم خودشون سوزوندن، چادر رو هم خودشون از سر ناموس خودشون کشیدن؟ بعضیاتون چطور می‌تونید این همه یه‌جا بیشرف باشید و نفهمید چه وحشی‌هایی رو دارید تطهیر می‌کنید!»
 مسلک اوباش
 حنا: «مهسا دختر ایران بود. اون خانوم چادری نبود؟ دیگه حناتون رنگی نداره.»
 دردتون نگرفت؟
 انصاری: «دوره کردن زن محجبه توسط وحوش درنده و کشیدن چادر و روسری از سرش و گرداندنش حول میدان، دردش از آن خلخال زن یهودیتان بیشتر است.»
 معترضان در این باره نظری ندارن؟
 علی چاهخوزاده: «اونایی که دیروز به بهانه مرحومه مهسا امینی از روایت خلخال در آوردن از پای زن یهودی رو هر دم تکرار می‌کردند و فوت مرحوم رو قتل تعبیر می‌کردند، نظری درباره آتیش و کتک زدن مامور فراجا، چادر و روسری در آوردن از محجبه، زدن بسیجی تا حد مرگ و آتیش زدن آمبولانس ندارند؟!»
 شما هم مقصرید
 امیرحسین ثابتی: «عزیزانی که کمپین «من محجبه هستم ولی با گشت ارشاد مخالفم» راه‌انداختید!جماعتی که در زمین شان بازی کردید و برایشان بستر‌سازی کردید، دیروز چادر یک خانم محجبه را وسط خیابان از سرش کشیدند.این وحوش، هنوز به قدرت نرسیده اول آمده‌اند سراغ شما! کلاهتان را بالاتر بگذارید و فاز روشنفکری برندارید.اینها زخم خورده‌تر از این حرفها هستند و تا روسری را از سر تک تک زنان این سرزمین برندارند آرام نمیگیرند. مسئله را مقداری کلان‌تر و جامع‌تر ببینید...»
 چی شد؟
 مجتبی زارعی: « به کشف حجاب آن عجوزه بازیگر کاری نداریم که از هزاران سال پیش در طمع یوسفِ ما بود! اما کو آن نازک دلی محقق داماد، بیات زنجانی، حسن خمینی‌، کروبی و عبدالله نوری؟! پلیسی را در نزدیکی شما آتش زدند! با مشت و پنجه بوکس چادرها از سرکشیدند؛ قرآنها آتش زدند و مساجد را سوزاندند!»
  دم شما گرم آقای رئیسی!
 ایمانی با انتشار این تصویر نوشت:«انتقام از آمران و عاملان ترور سردار سلیمانی جای خود محفوظ؛ اما بهتر از این نمی‌شد سیلی بر صورت رژیم مستکبر و ریاکاری نواخت که «فرمانده مبارزه با تروریسم در قلب خاورمیانه» را بزدلانه در فرودگاه بغداد ترور کرد.آمریکا دوباره بی‌حیثیت شد و این ننگ، تا ابد بر پیشانی زمامداران کاخ سفید خواهد ماند.»