kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۹۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد

اسکان بیش از 45 هزار زائر اربعین در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تاکنون بیش از ۴۵ هزار زائر اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در استان همدان اسکان داده شده‌‌اند.
 
 
 
 
همدان- خبرنگار کیهان:
 
 
علی سنجربگی با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان همدان به بیش از ۵۳ هزار زائر خدمت‌رسانی کرده است افزود: ۵۱ تیم سحاب برای چهار هزار و ۶۲۲ نفر از زائران اربعین حسینی فعالیت‌های امدادی انجام داده است. 
وی با بیان اینکه ۱۰ فضای دوستدار کودک در مسیر اربعین حسینی در استان راه‌اندازی شد عنوان کرد: هم‌زمان با روز اربعین، ۷۱۵ تن از زائران اربعین حسینی با مراجعه به غرفه‌های هلال احمر استان همدان به صورت سرپایی تحت درمان  قرار گرفتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه ۳۴ نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شدند یادآور شد: طی این مدت 17 پایگاه ثابت و سیار برای ارائه خدمات امدادی به زائران در حالت آماده‌باش کامل قرار داشتند. وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر عهده‌دار کمیته خدمات امداد و نجات ستاد اربعین استان همدان است اظهار داشت: علاوه‌بر پایگاه‌های امداد جاده‌ای، ۷۹ محل از اماکن زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان به همراه مساجد و حسینیه‌ها برای اسکان زائران اربعین حسینی، تجهیز و آماده شدند.