kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۹۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

رئیس‌سازمان سینمایی با حضور بر بالین یک بازیگر از وی تقدیر کرد(اخبار ادبی و هنری)

رئیس‌سازمان سینمایی از محمد کاسبی عیادت و تقدیر کرد.
 
 
 
محمد خزاعی- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- به همراه قادر آشنا -معاون توسعه فناوری و مطالعات- و یزدان عشیری مشاور رئیس‌و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی در منزل این بازیگر حضور یافتند و خزاعی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی حضور کاسبی در فیلم‌های ارزشمند گفت: آقای کاسبی سابقه‌ای طولانی و روشن در ایفای نقش‌های متفاوت و جذاب در گونه‌های مختلف تاریخی، دینی، اجتماعی، دفاع مقدس و طنز دارند و این نشان از توانایی‌های ایشان برای حضور در آثار گوناگون دارد.
او با توضیح اینکه کاسبی از بازیگران محبوب و از افتخارات این عرصه است ادامه داد: ایشان کارنامه پربار و تاثیرگذاری در آثار فاخر چهار دهه گذشته دارد و مردم ما خاطرات خوبی از حضور وی در این آثار دارد.
خزاعی در این دیدار برای این هنرمند پیشکسوت و گزیده کار، آرزوی عافیت و شفای عاجل کرد و جهت هر گونه کمک و مساعدت برای بهبود و درمان وی نیز اعلام آمادگی کرد.
محمد کاسبی از هنرمندان سینما و یکی از پایه‌گذاران حوزه هنری است که در فیلم‌هایی همچون بدوک، همسفر، زنگ‌ها، پناهنده، حمله به اچ ۳، ماه و خورشید، دایره سرخ، براده‌های خورشید، مریم مقدس، دنیای وارونه و... ایفای نقش کرده است. کاسبی برای ایفای نقش متفاوت و هنرمندانه در فیلم «پدر» به کارگردانی مجید مجیدی موفق به دریافت جایزه از جشنواره فیلم فجر شد و برای فیلم‌های «بدوک و دیوار» هم نامزد دریافت جایزه جشنواره فیلم فجر شده بود.