kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۹۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
عصبانیت مدعیان اصلاحات از گزارش مستند کیهان 

فرافکنی ممنوع! از تضییع حقوق زنان و حمایت از اوباش دست بردارید

گزارش مستند کیهان درباره کارویژه مشترک مدعیان اصلاحات و اوباش قمه به دست در حمله به امنیت روانی جامعه و بازی در نقشه دشمن، عصبانیت و آشفتگی این طیف را در پی داشت.
 
 
 
سرویس سیاسی-
 
دیروز در ادامه سلسله گزارش‌های مستند کیهان درباره بازی مدعیان اصلاحات در نقشه دشمن و تکمیل پازل جنگ روانی آنها توسط رسانه‌های زنجیره‌ای، گزارشی را با عنوان «حمله به امنیت روانی جامعه؛ زورگیران با قمه، مدعیان اصلاحات با قلم» منتشر و تأکید کردیم: «سران رژیم صهیونیستی در سال ۸۸ افراطیون مدعی اصلاحات را «سرمایه‌های اسرائیل در ایران» و «نمایندگان اسرائیل در ایران» نامیدند. اراذل و اوباش اجاره‌ای نیز سرمایه دشمن و چاشنی انفجاری آنها برای مواقع فتنه و اغتشاش هستند که عناصر معاند متظاهر به اصلاح‌طلبی در رسانه‌های زنجیره‌ای با سیاه‌نمایی از جامعه به‌دنبالش هستند و سابقه آن را‌ دارند؛ آنها مرتکب جرم و جنایت و خیانت بزرگ در فتنه آشوب‌های 78 و 88 و طرفداری و زمینه‌‌‌سازی آشوب‌‌ در سال‌های 96 و 98 شده‌اند.
همین اشتراک برای مزدوری دشمن است که مدعیان اصلاحات را مدافع همیشگی اراذل و اوباش و اشرار، قاچاقچیان، رانت‌خواران و تروریست‌های اقتصادی ساخته است. همواره وقتی جنایتکاران در کشور به اعدام و زندان محکوم می‌شوند، مدعیان اصلاحات فریاد نقض حقوق بشرشان به هوا می‌رود. آنها حتی از اوباشی که مزدور رسمی دشمن هم نباشند، از آن جهت که با زورگیری و قمه‌کشی در جامعه رعب و وحشت ایجاد کرده و در راستای پروژه القای بن‌بست و یأس‌آفرینی آنها حرکت کرده‌اند، به حمایت برمی‌خیزند. نمونه نزدیک این مسئله حمایت مدعیان اصلاحات از زورگیر اتوبان نیایش است که به اعدام محکوم شد.»
در بخش دیگری از گزارش یادشده تصریح شد: «این نشریات روزانه مطالب متعددی شامل تحریف و وارونه‌نمایی واقعیات، تبرئه و توجیه سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و اروپا، مصاحبه با جاسوسان و خائنان فراری، تخطئه مواضع نظام در برابر زورگویی غرب، تشکیک در مبانی اسلام و انقلاب، دروغ پراکنی و تشویش اذهان و... منتشر می‌کنند و اغلب سوژه‌های اصلی مورد پردازش، با رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب هم‌پوشانی دارد... مدعیان اصلاحات با رسانه‌های زنجیره‌ای خود مزدور دشمن در داخل هستند و به‌صورت روزانه اخبار و گزارش‌هایی را حاوی دروغ، سیاه‌نمایی، روایت‌‌‌‌‌سازی وارونه، مأیوس‌سازی، هجمه به فرهنگ، هویت و اعتقادات مردم ایران، بزک سازش با آمریکا، کوچک‌نمایی نقاط پیشرفت و بزرگنمایی نقاط ضعف منتشر و مهمات جنگ روانی رسانه‌های معاند را تأمین می‌کنند... بار دیگر باید تأکید کرد که ضرورت فوری است که مراکز امنیتی و قضایی شبکه‌های نیابتی دشمن، وطن‌فروش و مخلان امنیت روانی را متلاشی کنند.» کیهان پیش از این، در سه گزارش با تیترهای «رسانه داخلی یا شبکه نیابتی دشمن؟!»، «افراطیون مدعی اصلاحات از پادویی آمریکا به مزدوری اسرائیل رسیدند» و «وارونه‌نمایی و جعل اخبار کار ویژه سرمایه‌های اسرائیل در ایران» به‌طور مستند، پادویی مدعیان اصلاحات در شیپورهای زنجیره‌ای برای تکمیل پازل جنگ روانی دشمن را تشریح کرد.
گزارش مستند کیهان، عصبانیت و آشفتگی مدعیان اصلاحات را در پی داشت. آنها از افشای چهره بدون رتوش خود درمانده شدند و مستندات کیهان درباره خود از جمله تأمین خوراک جنگ روانی دشمن با سیاه‌نمایی، القای بن‌بست، دروغ‌پراکنی، روایت‌‌‌‌‌سازی وارونه، مأیوس‌سازی، هجمه به فرهنگ، هویت و اعتقادات مردم ایران و نیز تضییع حقوق زنان با حمایت از زورگیر اتوبان نیایش را بی‌پاسخ گذاشتند چراکه قریب به یقین در دست دشمن آتوهایی دارند و مزدورند.
مدعیان اصلاحات
 یا قلم‌نویسان مزدور
عباس.ع نوشت: «کسی که قمه‌کشان را در کنار قلم‌نویسان می‌آورد به خیال خودش می‌خواهد قلم را سرکوب کند در حالی که این کار تطهیر قمه‌کشان و بالاترین دفاع از آنان است.» عبارت «قلم‌نویسان» در مطلب فوق، در واقع یک مضاف‌الیه دارد و آن «مزدور» است. مدعیان اصلاحات یا قلم‌نویسان مزدور در حقیقت همان اوباش قمه‌ به دست هستند که آلت دست دشمن و مخل امنیت روانی جامعه‌اند.
اصلاحات‌نیوز نیز بخش‌هایی از گزارش کیهان را منتشر کرد و بدون اینکه پاسخی داشته باشد، تیتر زد: «حمله کیهان به اصلاح‌طلبان: چرا از زورگیر اتوبان نیایش دفاع می‌کنید؟»
همچنین، سایت امتداد وابسته به حزب اتحاد ملت(محکومان فتنه و بقایای حزب منحله مشارکت) نوشت: «درک اینکه شما در عین مخالفت و انزجار از جنایت، منتقد اجرای حکم اعدام باشید برای روزنامه کیهان آن‌قدر سخت است که امروز هم خودش را نشان داده. این روزنامه اصلاح‌طلبان را متهم به حمایت از زورگیر اتوبان نیایش کرده است: «همواره وقتی جنایتکاران در کشور به اعدام و زندان محکوم می‌شوند، مدعیان اصلاحات فریاد نقض حقوق بشرشان به هوا می‌رود. آنها حتی از اوباشی که مزدور رسمی دشمن هم نباشند، از آن جهت که با زورگیری و قمه‌کشی در جامعه رعب و وحشت ایجاد کرده و در راستای پروژه القای بن‌بست و یأس‌آفرینی آنها حرکت کرده‌اند، به حمایت برمی‌خیزند. نمونه نزدیک این مسئله حمایت مدعیان اصلاحات از زورگیر اتوبان نیایش است که به اعدام محکوم شد» ‌ای کاش به جای چنین ردگم‌کنی‌هایی به ریشه بروز این اعمال وحشیانه هم بپردازند.»
ریشه کجاست؟
ریشه چنین اعمال وحشیانه هم طیف مدعی اصلاحات- اعتدال است که 8 سال دولت را در قبضه داشتند و ضمن امید و اعتماد به آمریکا، دست به بی‌تدبیری‌های عمدی مانند رها کردن بازارها، صف سبد کالا، شوک بنزینی و... زدند، و معیشت و جان مردم را به بهانه برجام و FATF گروگان گرفتند تا تحریم را بزرگ‌نمایی و از ایران بیچاره‌نمایی کنند و به غرب پالس امتیازدهی و معامله توانمندی‌ها و سرمایه‌های ملی را بدهند. از سوی دیگر، مدعیان اصلاحات بی‌ایمانی و لاابالی‌گری اعتقادی و عملی را ترویج می‌کنند که خروجی آن، مباح بودن تعرض به حریم دیگران به هر شکل و در هر مقیاس است. لازم به ذکر است، عمدی بودن بی‌تدبیری‌های مدعیان اصلاحات- اعتدال در دولت برجام را رسانه‌ها و افرادی از همین طیف تصریح کرده‌اند.
رسانه اصلاح‌طلب:
 تحقیر مردم در صف سبد کالا 
در دولت روحانی عمدی بود
سایت خبر آنلاین وابسته به دو مدیر ارشد رسانه‌ای و مطبوعاتی دولت قبل ۱۹ بهمن 1392 چند روز پس از ماجرای موهن توزیع سبد کالا در تحلیلی با عنوان «جایزه بهترین کارگردانی برای روحانی؛ در حاشیه چگونگی توزیع کالاهای اساسی» نوشت: «توزیع سبد کالا با شیوه‌ای که انجام شد، نه یک اتفاق بود و نه عملی که تبعات آن برای روحانی و مردانش غیرقابل پیش‌بینی باشد. او دقیقا همین اتفاق- ازدحام، دعوا و مرافعه و احیانا له شدن در زیر دست و پا- را پیش‌بینی می‌کرد و اصلا آن را برای پیشبرد استراتژی خارجی خود لازم داشت[!] روحانی به یک نمایش داخلی برای ارائه در جشنواره‌های خارجی نیازمند بود. نگاه کنیم به اظهارات اخیر وندی شرمن که گفته «شما در اخبار دیدید ایران اخیرا به‌طور قابل مشاهده‌ای غذا بین مردم فقیر جامعه توزیع کرده تا نشان دهد کاهش محدود تحریم‌ها، تاثیر مستقیم داشته.» 
این دقیقا همان نتیجه‌ای بوده که روحانی از توزیع سبد کالا داشته، اینکه تحریم‌ها روی مردم تاثیر مستقیم و انکارناپذیر داشته؛ اینکه اوضاع اقتصادی مردم نه تنها رو به راه نیست بلکه حاضرند برای چند عدد مرغ و چند کیلو برنج با یکدیگر درگیر شوند. درست است که روش توزیع سبد کالا چندان مناسب نبود، اما اگر با این نمایش بتوان جایزه اول بهترین اثر را در فستیوال سیاست جهانی به خود اختصاص داد، به تحقیر چند روزه‌ای که بازیگران آن شدند، می‌ارزید!»
رسانه اصلاح‌طلب: 
شوک بنزینی در دولت روحانی برای عصبانی کردن جامعه بود
سردبیر نشریه صدا (ارگان حزب اتحاد ملت) نیز ۱۶ آذر ۱۳۹۸ به انصاف نیوز گفت: «چرا روحانی چهار روز قبل از گرانی بنزین، آن‌گونه سخنرانی می‌کند؟ کدام رئیس‌جمهور اعلام کرده بود که فلان ‌قدر کسری بودجه داریم؟ روحانی در یزد از کسری بودجه گفت و یک‌سری حملات هم به رئیسی انجام داد. همین روش را در کرمان به شکلی دیگر ادامه داد. مهم‌تر از اینها، اعلام کرد به توافقات پشت‌پرده‌ پایبند است؛ همه اینها، یعنی می‌خواهد به هر قیمتی شده، دوباره مذاکره کند. اینجا بود که قمار کرد. وقتی دید چیزی دستش ندارد، بنزین را گران کرد تا جامعه به شرایط اقتصادی واکنش نشان دهد؛ فشار از پایین اتفاق بیفتد تا در بالا چانه‌زنی کنند که مذاکره انجام شود. می‌گویند وزیر اطلاعات در جلسه دولت هشدار داده اگر بنزین را گران کنید، ‌جامعه به هم می‌ریزد و روحانی خندیده است. اینکه می‌گویند گران کردن بنزین، تصمیم غیرکارشناسی و اطلاع‌رسانی آن هم غلط بوده؛ اتفاقاً از نظر روحانی، هم کارشناسی بوده و هم نحوه اطلاع‌رسانی- در واقع اطلاع‌نرسانی- درست بوده، تا جامعه بیشتر عصبانی شود. روحانی قمار کرد تا ببیند نتیجه‌ چه می‌شود. اما به نظر من، مقام ‌رهبری هم پاسخ رئیس‌جمهور را دادند. ایشان، مسئولیت تصمیم گرانی بنزین را پذیرفتند... در ماجرای بنزین، روحانی قمار کرد و رهبری هم ایستاد.»
علی مطهری: بی‌تدبیری دولت زمینه ترور سردار سلیمانی را فراهم کرد
همچنین، علی مطهری، نایب‌ رئیس ‌مجلس دهم تصریح کرده بود: «حوادث آبان ۹۸ که بیشتر ناشی از بی‌تدبیری دولت بود، این خیال را در سر تندروهای آمریکا پدید آورد که پایگاه اجتماعی جمهوری اسلامی کاهش یافته و وقت مناسبی برای ترور سردار سلیمانی است. قبل از آن، جرأت این کار را به خود نمی‌دادند. البته با تشییع پرشکوه پیکر آن عزیز، واقعیت را دریافتند.»
با این اوصاف، مدعیان اصلاحات باید به‌دلیل بی‌تدبیری‌های عمدی و ضررهای هنگفت به کشور، جامعه را هدف جنگ روانی قرار دادن و خوراک‌دهی و هم‌پوشانی با رسانه‌های معاند هرچه سریع‌تر تحت تعقیب امنیتی و قضایی قرار گیرند.