kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۹۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
در گزارش خبری تحلیلی کیهان بررسی شد

حمله به امنیت روانی جامعه زورگیران با قمه، مدعیان اصلاحات با قلم

اوباش خیابانی و غربزدگان مزدور، هر دو توسط دشمن به خدمت گرفته می‌شوند. سیا و موساد دُم این دو گروه را به هم گره زده‌اند.

 

سرویس سیاسی-

چندی پیش سربازان گمنام امام زمان(عج) اراذل و اشرار استخدام‌شده توسط موساد را دستگیر کردند. مسئله‌ای که نشان می‌داد سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس، سراغ استخدام مزدور از میان اوباش رفته‌اند. این موضوع را در کنار مزدوری افراطیون مدعی اصلاحات برای اسرائیل قرار دهید، با این شرح که شبکه نیابتی دشمن در داخل را تشکیل می‌دهند و خوراک جنگ روانی رسانه‌های معاند اجیرشده توسط رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کنند. سیا و موساد دُم این دو گروه را به هم گره زده‌اند. اوباش خیابانی و غربزدگان مزدور، هر دو توسط دشمن به خدمت گرفته می‌شوند.
کیهان پیش از این، در سه گزارش با تیترهای «رسانه داخلی یا شبکه نیابتی دشمن؟!»، «افراطیون مدعی اصلاحات از پادویی آمریکا به مزدوری اسرائیل رسیدند» و «وارونه‌نمایی و جعل اخبار کار ویژه سرمایه‌های اسرائیل در ایران» به‌طور مستند، پادویی مدعیان اصلاحات در شیپورهای زنجیره‌ای برای تکمیل پازل جنگ روانی دشمن را تشریح کرد.
سابقه سیاه مدعیان اصلاحات
سران رژیم صهیونیستی در سال ۸۸ افراطیون مدعی اصلاحات را «سرمایه‌های اسرائیل در ایران» و «نمایندگان اسرائیل در ایران» نامیدند. اراذل و اوباش اجاره‌ای نیز سرمایه دشمن و چاشنی انفجاری آنها برای مواقع فتنه و اغتشاش هستند که عناصر معاند متظاهر به اصلاح‌طلبی در رسانه‌های زنجیره‌ای با سیاه‌نمایی از جامعه به‌دنبالش هستند و سابقه آن را‌ دارند؛ آنها مرتکب جرم و جنایت و خیانت بزرگ در فتنه آشوب‌های 78 و 88 و طرفداری و زمینه‌‌سازی آشوب‌‌ در سال‌های 96 و 98 شده‌اند.
اشتراک در مزدوری دشمن
همین اشتراک برای مزدوری دشمن است که مدعیان اصلاحات را مدافع همیشگی اراذل و اوباش و اشرار، قاچاقچیان، رانت‌خواران و تروریست‌های اقتصادی ساخته است. همواره وقتی جنایتکاران در کشور به اعدام و زندان محکوم می‌شوند، مدعیان اصلاحات فریاد نقض حقوق بشرشان به هوا می‌رود. آنها حتی از اوباشی که مزدور رسمی دشمن هم نباشند، از آن جهت که با زورگیری و قمه‌کشی در جامعه رعب و وحشت ایجاد کرده و در راستای پروژه القای بن‌بست و یأس‌آفرینی آنها حرکت کرده‌اند، به حمایت برمی‌خیزند.
حمایت همیشگی مدعیان اصلاحات
از اراذل و اشرار و تروریست‌های اقتصادی
نمونه نزدیک این مسئله حمایت مدعیان اصلاحات از زورگیر اتوبان نیایش است که به اعدام محکوم شد.
عباس.ع در توئیتر نوشت: «دادگستری تهران: زورگیر اتوبان نیایش به اعدام محکوم شد. اگر مجازات چنین اقدامی اعدام است روزانه موارد زیادی از این رفتار انجام می‌شود که باید اعدام شوند ولی چون فیلم آنها گرفته نشده؛ پس نه دستگیر می‌شوند و نه اعدام. این مجازات به دور از انصاف و عدالت است. حکم را منتشر کنید.»
این در حالی است که قاضی ابوالقاسم صلواتی در جلسه قرائت رأی پرونده زورگیر مسلح اتوبان نیایش با اشاره به اتهامات متهم، گفت: متهم امان حبیب‌اللهی فرزند عبدالله معروف به عماد با عنایت به گزارش مأموران فراجا، اقاریر صریح خود مبنی بر 20 فقره سرقت به روش زورگیری، شکایت حداقل 50 شاکی، فیلم زورگیری در سرقت مقرون به آزار در اتوبان نیایش و شهید چمران، مواجه حضوری متهم با شکات، اظهارات شاهدان عینی، نظریه پزشکی قانونی دایر بر اینکه زمان ارتکاب جرم علائمی از اخلال بارز روانپزشکی که موجب فقدان قوه تمیز و کنترل اراده باشد احراز نشده است، به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح و مشارکت در سرقت مسلحانه مقرون به آزار در شب به حکم اعدام محکوم شد.
وی اظهار داشت: متهم درخصوص مشارکت در سرقت‌های مقرون به آزار در روز و شب به تحمل 20 سال حبس و درخصوص مشارکت در 29 فقره سرقت گوشی تلفن همراه در روز و مشارکت در 16 فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شب به تحمل 5 سال حبس و در رابطه با کلیه سرقت‌ها و گرفتن اموال شکات به رد مال محکوم شد.
قاضی ابوالقاسم صلواتی افزود: با توجه به اقدامات متهم که امنیت و آسایش و آرامش مردم و جامعه را به مخاطره انداخته است، محاربه وی برای دادگاه محرز شده و به استناد آیه شریفه 33 سوره مائده و مواد 279، 281، 282، 709، 710، 713، 714 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 و مواد 652، 657، 667، 723 از قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 حکم فوق صادر شده است.
عباس.ع از فعالان رسانه‌ای طیف افراطیون مدعی اصلاحات که به تحلیل‌های سطحی و نظر‌‌سازی و استناد به اخبار جعلی مشهور است، فردی بدسابقه در حوزه رسانه است. وی در دولت اصلاحات به اتهام همکاری با یک موسسه آمریکایی در پروژه‌ای ضدایرانی و حق‌العمل‌کاری برای این موسسه با کارویژه نظر‌‌سازی، دستگیر و محاکمه شد. این فعال مدعی اصلاحات اعتراف کرد که در این پروژه ضدایرانی، اطلاعاتی را در قالب نظر‌‌سازی در اختیار این موسسه آمریکایی قرار داده است. وی پس از محاکمه به 8 سال زندان محکوم شد. عباس.ع در ادامه با عجز و لابه درخواست کرد که در حکم صادر شده، تجدیدنظر شود. در نهایت وی مشمول عفو قرار گرفت.
عباس.ع سال 82 هم به تبعیت از فرمول کودتاهای رنگی، خواستار استعفای خاتمی ‌و خروج از حاکمیت شد. همان فرمولی است که بقایای حزب بعث و شیعیان انگلیسی در عراق و فالانژیست‌ها و مزدورانی مانند جعجع و جنبلاط در لبنان به اجرا گذاشته و با آشوب‌افکنی، رئیس دولت را به استعفا واداشتند.
روزنامه زنجیره‌ای شرق نیز روز دوشنبه با اشاره به مطالبه دستگاه قضا و جامعه برای اعدام زورگیر اتوبان نیایش، مطلبی را با عنوان «اعدام درمان این درد نیست» منتشر کرد و حکم اعدام را تخطئه کرد.
سایت روزنامه شرق همچنین گزارشی را درباره تجمع گروهی از خانواده‌های محکومان به اعدام مقابل ساختمان دادستانی کرج و نیز تجمعات در تهران، مقابل ساختمان حوزه ریاست قوه قضائیه منتشر کرد، در حالی ‌که خبرنگار شرق برای مصاحبه به میان آنها فرستاده شده بود.
ژست دروغین حمایت از زنان
توسط مدعیان اصلاحات
حمایت مدعیان اصلاحات از زورگیر اتوبان نیایش در حالی است که وی یک زن را مورد حمله قرار داده بود. در همین حال مدعیان اصلاحات ژست دروغین حمایت از زنان هم می‌گیرند.
مدعیان اصلاحات زمانی که شهردار وقت تهران و یکی از چهره‌‌های این طیف، همسر جوان خود را با شلیک گلوله به قتل رساند، ناجوانمردانه انواع تهمت‌های ناروا را به مقتول نسبت دادند و وی را بدون هیچ سند و مدرکی مهدورالدم می‌خواندند تا این‌طور القا کنند که نجفی حق داشته تا همسرش را به قتل برساند! مدعیان اصلاحات که همواره ژست دفاع از حقوق زنان می‌گیرند، طرف قاتل را گرفتند و حاضر شدند چند ده میلیارد تومان هم برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول و رهایی قاتل هم‌طیف خود از قصاص بپردازند.
در پرونده موسوم به آرمان عبدالعالی نیز که دختری به نام غزاله را به قتل رسانده و جسد وی را مخفی کرده بود که هیچ وقت نیز پیدا نشد، مسئولان قضائی برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، حکم الهی قصاص را برای او صادر کردند اما یک‌سری به اصطلاح فعال رسانه‌ای، این حکم را تحطئه کردند.
رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی به‌عنوان شبکه نیابتی دشمن در داخل به همراه رسانه‌های معاند، پیش از این نیز علیه اجرای حدود الهی و حکم الهی قصاص فضا‌سازی کرده بودند.
همسو با خط خبری خائنانه مدعیان اصلاحات در حمایت از اراذل و اوباش، بی‌بی‌سی فارسی نیز در مطلبی با عنوان «حکم اعدام زورگیر بزرگراه نیایش تهران دو روز بعد از محاکمه اعلام شد» نوشت: «آنچه بیش از همه در سخنان آقای اشتری، فرمانده کل انتظامی بحث‌برانگیز شد، نظر او درباره شیوه مجازات متهم پرونده سرقت در بزرگراه نیایش بود. او گفت در برخورد با اراذل و اوباش باید قاطع برخورد شود امثال افرادی که در اتوبان نیایش خفت‌گیری کردند باید در همان اتوبان اعدام شوند تا درس عبرتی برای باقی افراد شوند.»
بی‌بی‌سی فارسی در ادامه نوشت: «این اظهار نظر که برای نشان دادن قاطعیت مقام‌های مسئول در برخورد با این جرائم صورت گرفت با واکنش‌ها زیادی همراه شد. در شبکه‌های اجتماعی گروهی از شدت عمل علیه مجرمان خشن استقبال کردند اما عده‌ای از این که رئیس پلیس بدون در نظر گرفتن روند قضایی، خواهان اعدام متهم آن هم در میان شهر و محل حادثه شده، به شدت ابراز نگرانی کردند.»
حزب اتحاد ملت(بقایای حزب منحله مشارکت) که اغلب اعضای شورای مرکزی آن از محکومین فتنه آمریکایی اسرائیل 88 هستند، پس از اجرای طرح ضدفساد «بازتوزیع عادلانه و هوشمندانه یارانه‌ها» در دولت مردمی و توقف هدررفت ذخائر ارزی، همسو با رسانه‌های وابسته به انگلیس، آمریکا، اسرائیل و سعودی در بیانیه‌ای به تشویش اذهان، فریب افکار عمومی درباره اصلاحات اقتصادی دولت و فرافکنی به نفع قاچاقچیان و رانت‌خواران پرداخت. مسئله‌ای که بار دیگر نشان داد هرجا منافع مردم باشد و اقدامی در راستای بهبود اقتصاد و معیشت مردم انجام شود، مدعیان اصلاحات در نقطه مقابل آن ایستاده‌اند. زورگیران با قمه و مدعیان اصلاحات با قلم، امنیت روانی جامعه را هدف قرار می‌دهند.
گزارش روزنامه اعتماد با عنوان «مرگ در شعله‌هاي اعتراض»، گزارش‌های روزنامه شرق در مورد قتل‌های ناموسی، گزارش‌‌های همین روزنامه با تیترهای «زجرهای دخترانه در کمپ‌های خصوصی»، «یک سال پس از زن‌کشی... قاتل مبینا آزاد است خبرنگار در انتظار حبس 26‌ ماهه»، گزارش دروغ این روزنامه درباره سیل امامزاده داوود(ع) و... نیز نمونه‌هایی است که تقلای مدعیان اصلاحات برای بحران‌‌‌سازی و برهم زدن امنیت روانی مردم را نشان می‌دهد. این در حالی است که رسانه‌های معاند با گزارش‌های رسانه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاحات به طرز گسترده علیه نظام فضا‌‌سازی و خباثت می‌کنند.
شائبه ارتباط مالی و ارتباط اطلاعاتی
میان رسانه‌های معاند و افراطیون مدعی اصلاحات
اخیرا در گزارش «افراطیون مدعی اصلاحات از پادویی آمریکا به مزدوری اسرائیل رسیدند» نوشتیم: «استقبال رسانه‌های بیگانه از گزارش‌ها و یادداشت‌های منتشر شده در رسانه‌های زنجیره‌‎ای مدعی اصلاحات این شائبه را به وجود می‌آورد که میان رسانه‌های معاند و افراطیون مدعی اصلاحات ارتباط مالی و ارتباط اطلاعاتی وجود دارد.»
در سال‌های گذشته یکی از خبرنگارانی که پیش از آن در رسانه‌های مدعی اصلاحات در داخل کشور فعال بوده و مدتی بود که به رسانه‌های معاند پیوسته بود در یادداشتی در سایت ضدانقلاب «روزآنلاین» نوشته بود: «من در داخل ایران هم حقوق ریالی داشتم و هم حقوق دلاری، حقوق ریالی را از رسانه اصلاح‌طلب می‌گرفتم و حقوق دلاری را از فعالین جریان برانداز در خارج از کشور.»
چندی پیش یکی از افراطیون فراری مدعی اصلاحات مأموریت‌ شبکه نیابتی دشمن را این‌گونه فاش کرد: «ما کارمندان پروپاگاندای غربی- عربی- عبری علیه مردم ایران هستیم. وظیفه ما وحشت‌افکنی است تا با فروپاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم... گمان باطل نکنید که ما «مخالف سیاسی»، «مدافع حقوق بشر»، «فمینیست» و... هستیم؛ نه، ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌‌های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم انجام دهیم.»
در سال‌های گذشته اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد برخی از خبرنگاران فعال در رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب با نام مستعار در رسانه‌های معاند فعالیت می‌کنند! برخی خبرنگاران رسانه‌های مدعی اصلاحات این رسانه‌ها را «دوره کارآموزی برای حضور در رسانه‌های ضدانقلاب در خارج از کشور» تلقی می‌کنند. ده‌ها خبرنگار و مدیر نشریات زنجیره‌ای مدعی اصلاحات پس از فرار از کشور در خدمت رسانه‌های ضدانقلاب مانند VOA، BBC، رادیو فردا، ایران اینترنشنال و... درآمد‌ه‌اند. از جمله «علی‌اصغر رمضان‌پور» معاون فراری وزیر ارشاد در دولت خاتمی ‌و سردبیر روزنامه زنجیره‌ای آفتاب امروز که سردبیر وطن‌فروش تلویزیون انگلیسی- سعودی حامی تروریست‌ها (ایران اینترنشنال) است. او پس از فرار از کشور، به استخدام BBC درآمد و مدتی بعد به ایران اینترنشنال منتقل شد؛ مجتبی واحدی، مسعود بهنود، حسین باستانی، رجبعلی مزروعی، حنیف مزروعی، ابراهیم نبوی نیز این همین تیره‌اند که روزگاری در رسانه‌های مدعی اصلاحات پادوی دشمن بودند و اکنون از کشور‌گریخته و برده رسانه‌ای امپراتوری دروغ شده‌اند.
در همین شرایط، برخی ارگان‌ها به همین رسانه‌های همکار دشمن رپرتاژ آگهی می‌دهند و پول بیت‌المال را هدر می‌دهند، در حالی‌که این نشریات، روزانه مطالب متعددی شامل تحریف و وارونه‌نمایی واقعیات، تبرئه و توجیه سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و اروپا، مصاحبه با جاسوسان و خائنان فراری، تخطئه مواضع نظام در برابر زورگویی غرب، تشکیک در مبانی اسلام و انقلاب، دروغ پراکنی و تشویش اذهان و... منتشر می‌کنند و اغلب سوژه‌های اصلی مورد پردازش، با رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب هم‌پوشانی دارد.
امنیت روانی؛ یکی از حقوق عمومی مردم
برخورد با شایعه‌پراکنی و دروغ‌پراکنی
در فضای مجازی؛ از وظایف قوه قضائیه
رهبر معظم انقلاب هفتم تیرماه سال جاری در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه تصریح فرمودند: «یکی از حقوق عمومی مردم همین است که امنیّت روانی داشته باشند. امنیّت روانی یعنی چه؟ یعنی هر روز یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرف هراس‌افکننده‌ای در ذهنها پخش نشود. حالا تا دیروز فقط روزنامه‌ها بودند که این کارها را می‌کردند، حالا فضای مجازی هم اضافه شده. هر چند وقت یا چند روز یک‌بار، گاهی چند ساعت یک‌بار یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرفی را یک آدم مشخصی یا نامشخصی در فضای مجازی منتشر می‌کند، مردم را نگران می‌کند، ذهن مردم را خراب می‌کند. یک دروغی را مطرح می‌کند، شایع می‌کند، خب، این امنیت روانی مردم از بین می‌رود. یکی از وظایف قوه‌ قضائیه برخورد با این مسئله است. البته اینجا هم من شنیدم بعضی گفتند که قانون نداریم؛ اولاً می‌شود از همین قوانین موجود استفاده کرد و حکم این را فهمید؛ اگر قانون هم ندارید، سریع قانون تهیه کنید؛ اینها چیزهای مهمی است.»
مدعیان اصلاحات با رسانه‌های زنجیره‌ای خود مزدور دشمن در داخل هستند و به‌صورت روزانه اخبار و گزارش‌هایی را حاوی دروغ، سیاه‌نمایی، روایت‌‌‌‌سازی وارونه، مأیوس ‌سازی، هجمه به فرهنگ، هویت و اعتقادات مردم ایران، بزک سازش با آمریکا، کوچک‌نمایی نقاط پیشرفت و بزرگنمایی نقاط ضعف منتشر و مهمات جنگ روانی رسانه‌های معاند را تأمین می‌کنند. اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی روش پیشنهادی خود برای مقابله با ایران را ارائه کرد که یکی از محوری‌ترین آن کمک به بالندگی جریان طرفدار غرب در داخل ایران بود. این اندیشکده به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیداً توصیه کرده بود.
بار دیگر باید تأکید کرد که ضرورت فوری است که مراکز امنیتی و قضایی شبکه‌های نیابتی دشمن، وطن‌فروش و مخلان امنیت روانی را متلاشی کنند.