kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۸۳۱۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

رادیو اربعین آغاز به کار کرد(اخبار ادبی و هنری)

شبکه رادیویی اربعین طی مراسمی که روز شنبه ۵ شهریور در ساختمان شهدای رادیو در جام جم برگزار شد فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.‌


جواد تشکری مدیر رادیو اربعین به مناسبت آغار به کار رسمی رادیو اربعین درخصوص برنامه‌های این رادیو در طول ایام ماه صفر گفت: شبکه‌های رادیویی معاونت صدا برنامه‌های متناسب با اربعین حسینی تولید کرده‌اند که شامل ۴۲۳ برنامه در قالب ۱۱۴ عنوان و به مدت زمان ۲۳۱ ساعت است که از شبکه رادیویی اربعین پخش خواهد شد.
وی در رابطه با نحوه پخش مناسب برنامه‌های رادیو اربعین برای زائران کربلا در کشور عراق گفت: با هماهنگی و نامه‌نگاری‌هایی که ریاست کمیته اطلاع‌رسانی و مستندسازی اربعین با سفیر ایران در عراق داشت امیدواریم که بتوانیم در طول موج کربلا هم شنیده شویم.
مدیر رادیو اربعین افزود: همچنین سعی کرده‌ایم در رادیو اربعین علاوه‌بر تبیین واقعه عاشورا، کار اطلاع‌رسانی را داشته باشیم و برنامه ما این است که زائر سیدالشهدا را از منزل و از لحظه حرکت تا برگشت از سفر همراهی کنیم.
گفتنی است، شبکه رادیویی اربعین از اول ماه صفر تاپایان این ماه روی طول موج FM‌، فرکانس 5/ 95 مگاهرتز همراه زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) خواهد بود.