kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* یک دهه برای امام حسین(ع) و شهدای کربلا عزاداری کردیم و اشک ریختیم ولی باید پیمان ببندیم که راه سرخ مقاومت را ادامه بدهیم و از خط ولایت خارج نشویم تنها راه سعادت ما در دنیا و آخرت همگامی با ولایت است. سردار شهید سلیمانی چه زیبا گفتند از شئونات عاقبت ‌به‌خیری اطاعت از رهبری است.
7800---0937
* پیام نفاق‌گونه موسوی درست در ایام عاشورای حسینی انتقال پیام به محور شرارت آمریکایی عبری عربی است تا خود را شریک این قاتلان در بازی‌های ضدامنیتی (در داخل کشور) قرار دهد بلکه از حمایت دلارهایشان برخوردار شود!
رحمتی
* امثال میرحسین موسوی‌ها را سیل غفلت برده است . شاید هم این فتنه‌گران خود را به خواب زده‌اند و بیدار نمی‌شوند تا سرشان به سنگ لحد بخورد. او و هم‌قطارانش تصور می‌کردند اگر کدخدای مفلوک و بیچاره پشت‌شان باشد دیگر همه چیز بر وفق مرادشان است‌، ولی دست خدا بالای همه دست‌هاست و خداوند ملت شهیدپرور را روانه میدان کرد‌،۹ دی‌ها را آفرید و بساط این کوردلان را جمع کرد و این بیچاره‌ها خسر الدنیا و الاخره شدند. حالا مجددا با سوءاستفاده از رأفت نظام اسلامی شروع به زوزه کشیدن کرده‌اند تا در این آخر عمری شیطان بزرگ فراموش‌شان نکند!
طاهری- فرخی- قاری
* از وقتی که خبردار شدم یکی از سران فتنه در اعلامیه جدید خود به سردار شهید همدانی از مدافعین حرم و ناموس کشور توهین کرده آرامش خودم را از دست داده‌ام و آرام و قرار ندارم. از قول بنده بنویسید چگونه فردی نادان مثل میرحسین موسوی این جسارت راپیدا کرده که دهانش را باز کرده و به شهدای والامقام جسارت ‌کند؟
شربتی از مازندران
* موسوی با صدور بیانیه اخیر در واقع با داعش و تکفیری‌های آل‌سعود اعلام بیعت نموده است و چهره کریه خود را دوباره به جامعه نشان داد. خداوند روح بلند شهیدان دیالمه و آیت را بیش از این شاد کند. آنان در سال 60 (41 سال قبل) خطر این جرثومه فساد را برای آینده پیش‌بینی کرده بودند.
باجلان
* در ایام اسارت آل‌ا... از کربلا تا کوفه و از کوفه تا شام هستیم. حضرت زینب در عصر عاشورا درخشید و نقش خود را در رساندن پیام عاشورا به خوبی ایفا کرد تا هم جان امام سجاد(علیه‌السلام) حفظ شود و هم خون مقدس امام حسین(علیه‌السلام) و یارانش پایمال نشود. حقیقتا «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود». جا دارد همه به ویژه نخبگان با تأسی از این عزیز زهرا(سلام‌الله علیها) به جهاد تبیین اهتمام ورزند و زنان قهرمان کشورمان نیز الگوی زندگی، حیا، وقار، تکبر در برابر نامحرمان را این شیرزن کربلا قرار دهند.
بهمنی
* در حالی که جهان به سرعت در حال تغییر است و بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران اعتراف می‌کنند دنیا در مسیر تشکیل نظم جدید چندقطبی با محوریت کشورهای چین، روسیه و ایران قرار گرفته طیف موسوم به «بدیم بره» در کشور هنوز ایران را از آمریکای رو به سقوط می‌ترساند و صحبت از فاجعه در صورت عدم توافق در برجام می‌کند!
لیالی
* تروئیکای اروپایی بدون شک به واسطه عملکرد وقیحانه خود در قبال توافق هسته‌ای و تأثیر مستقیم در ایجاد گره‌های کور در مذاکرات، در جایگاه یک متهم قرار دارد نه یک واسطه‌ یا مصلح. چرا جریان اصلاحات این را درک نمی‌کند؟
مسرور
* تلاش مشترک کشورهای غربی و جریان بدسابقه داخلی در بحث توافق هسته‌ای، نشانه درستی راه انتخاب شده و ایستادگی مقتدرانه تیم هسته‌ای دولت سیزدهم در برابر باج‌خواهی‌های بیرونی است. امیدوارم همچون یک سال گذشته، مقتدرانه به این روند ادامه دهند و اجازه فریبکاری را به جریان سلطه و جریان نفاق بدسابقه داخلی ندهند.
مسافر
* ایمان کامل داریم که به ظلم و خیانت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان مظلوم پایان داده خواهد شد. ظلم پایدار نخواهد ماند و پیروزی از آنِ مظلومین خواهد بود.
7819---0922
* اصرار شدید اروپایی‌ها به این که فرصت مذاکرات هسته‌ای رو به پایان است یک نوع جنگ روانی برای عقب‌نشینی ایران از مواضع اصولی خود و گرفتن امتیاز بیشتر می‌باشد نباید اسیر جنگ روانی دشمن شد. گذشت زمان به نفع ایران خواهد بود و دست ما در دفاع از منافع ملی کشور بازتر می‌شود.
احمدیان
* درخصوص دور جدید مذاکرات هسته‌ای واقعیت این است که وضعیت ایران کاملا متفاوت با سالیان گذشته می‌باشد. هم‌اکنون کشورمان توانسته بدون نیاز به توافق برجام امور خود را سامان بدهد، در یک کلام باید گفت ایران امروز ایران 2015 نیست و در موقعیت برتر قرار دارد.
عاکفی
* اگر همان زمانی که آمریکا از برجام خارج شد ایران هم خروج خود را اعلام می‌کرد چه‌بسا مشکلات امروز را نداشتیم کوتاه آمدن ما دشمن را جسور کرد.
فتاحی
* در زیارت اربعین به فرازی برمی‌خوریم که آمده است: حسین‌جان شما شهید شدید و همه هستی خود را گذاشتید و راضی شدید فرزندان و بستگان به دست اشقیا و اراذل و اوباش اسیر شوند تا اینکه مردم از جهالت و سرگردانی گمراهی رهایی یابند. یعنی این طور نباشدکه مسلمانی خود را نه براساس آموزه‌های دینی، بلکه براساس فکر و خیال خود تفسیر ‌نمایند. یکی با جهاد و مبارزه با یزیدیان زمان مشکل داشته باشد، یکی با امر به معروف و نهی از منکر قرآنی و بگوید به شما چه ربطی دارد من چگونه باشم‌، دیگری به پوشش شرعی اهمیت ندهد، با خمس غریبه باشد، و...؟!
امیرمهدی
* انتظار می‌رود رسانه ملی و دیگر متولیان فرهنگ و مطبوعات با برنامه‌های ویژه به روشنگری نسبت به رعایت پوشش خانم‌ها و تاثیر حجاب اسلامی بر زندگی فردی و اجتماعی و... اهتمام ویژه‌ای نمایند.
بهارلو
* وزیر ارتباطات دولت قبل مدعی است که ماهواره خیام کار امثال اوست نه دولت سیزدهم! اگر چنین است چرا عرضه فرستادن آن به فضا را نداشتید و حالا پس از یک سال کار شبانه‌روزی پرتاب می‌شود؟!
خندان
* همکاری ایران و روسیه باید در فضا مثل ایستگاه هوایی میر و... بیش از گذشته افزایش یابد تا تاثیر خود را در دو کشور و منطقه غرب آسیا برجای گذارد. مسئولین امر بر سرعت این همکاری‌ها بیفزایند.
مجید
* بیشتر مانتوها و پوشاک بازار با شئونات اسلامی و ایرانی همخوانی ندارند. به گونه‌ای که تهیه لباس‌های متعارف و متناسب با شئونات اسلامی خیلی سخت شده. چرا هیچ مسئول و دستگاهی در این رابطه احساس مسئولیت نمی‌کند؟
خدمتی
* وضعیت تالاب انزلی نگران‌کننده است. برای رفع این نگرانی چندین ساله بایدکاری صورت ‌بگیرد. مسئولین استان باید پاسخگوی وضع موجود باشند.
شاکری
* چرا طرح اتصال به شبکه فاضلاب در منطقه ۱۰ تهران اجباری نشده است؟ بسیاری از آپارتمان‌ها از چاه‌های قدیمی که اکثرا پر شده‌اند و به زیر ساختمان‌های همسایه‌ها سرریز و موجب تخریب تدریجی آنها می‌شود استفاده می‌کنند.
۱۸۷۳---۰۹۳۰
* متاسفانه در سیل اخیر ۲۴۰ بنای تاریخی در یزد آسیب دیده‌اند. امیدواریم برای باز‌سازی این آثار فرهنگی و باستانی کشور اقدامات اساسی صورت بگیرد.
صابری
* سیل‌های اخیر اگرچه با خود خرابی به وجود آورد ولی این استفاده را نیز داشت که موجب جبران بخشی از کمبود ذخیره سدهای کشور شد و نگرانی از خشکسالی را کاهش داد.
آزاد
* دلالان مسکن که از افزایش کاذب قیمت مسکن و فشار به مردم برای خود ثروتی دست و پا می‌کنند بدانند از دایره انسانیت خارج شده‌اند و این خون هم‌وطنانشان است که می‌مکند.
۹۹۲۰---۰۹۳۵
* کره ۲۰ گرمی در ظرف چند روز از پنج هزار تومان به شش هزار و پانصد تومان افزایش یافته است! شرکت‌های محصولات لبنی قرار است در سال چند نوبت قیمت محصولات خود را افزایش دهند؟!
دشتی