kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

یک کار خوب دیگر از دولت
مهدی مهرپور: «رشد ۴۲ درصدی خرید تضمینی گندم‌‌ توسط دولت سیزدهم: کشاورزان دیگر مثل قبل، گندمشان را به دلالان نمی‌فروشند. براساس آمارهای رسمی، خرید تضمینی گندم تا ۱۰مردادماه امسال به ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تن رسید که نسبت به کل خرید سال ۱۴۰۰ که ۴ میلیون و ۵۳۷ هزار تن بوده، رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.»
باز هم موفقیت بانوان ایرانی و سکوت مزدوران
یک حساب کاربری نوشت:«تیم ملی والیبال زنان فینالیست مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شدن و میرن که اولین مدال بعد از انقلاب رو بگیرن.مصی علینژاد هم خفه خون گرفته.»
هیزم‌های سوخته
مینا رشیدی: «بیچاره اروپاییا داشتن هیزم جمع می‌کردن برا زمستونشون که خدا زد پس کلشون جنگلاشونم سوخت.»
خلاصه کلام
حمید موسوی:« حمله به سلمان رشدی مرتد در نیویورک اگر: ۱) کار ایران باشد: اثبات قدرت جمهوری اسلامی ۲)کار مسلمان «امام خمینی ندیده» و مستقل از ایران باشد: صدور انقلاب تا قلب دشمن ۳) کار خود آمریکا باشد: عبرت در اعتماد به غرب. نتیجه کلی: بعد از چهل سال، حرف امام خمینی عملی شد.»
سلمان رشدی احمق
شهاب اسفندیاری: شان اوگریدی، معاون سردبیر روزنامه ایندیپندنت:کتاب احمقانه و بچه‌گانه رشدی (آیات شیطانی) بر اساس قوانین جدید ضدنفرت‌ باید ممنوع شود. چیزی فراتر از شعارنویسی نژادپرستانه در ایستگاه اتوبوس‌ نیست. من به احترام مسلمانان... آن را در خانه‌ نگه نمی‌دارم. بدم نمی‌آید آن‌را آتش بزنم.»
ضمانت اجرای یک فتوا
حسام‌الدین کاظمی:« فارغ از هر تحلیلی درباره سلمان رشدی اینکه فتوای رهبر ایران تا ۴۰ سال بعد هم ضمانت اجرا داره یه قدرت نرمه و ترسی در دشمنان ایجاد میکنه که میتونه کشور رو در برابر ضربه به منافع و اعتقاداتش حفظ کنه. «نـصر به رعب» که در قرآن اومده و «منصور بالرعب» که از ویژگی‌های امام زمانه شبیه اینه.»
فرق داره

 

 

 

 

کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «همین‌که امسال گرفتار این جدول‌ها نبودید یعنی فرق می‌کنه به کی رای بدید.ولی این چند هفته باقیمونده از فصل گرما رو هم رعایت کنید تا برق شهرک‌های صنعتی و کارخونه‌ها قطع نشه و کارگرا از نون خوردن نیوفتن.»
دست مریزاد به دانش‌بنیان‌ها
زهرا رئیسی:« نخبگان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید صنعتی گوشت گیاهی شدند!گوشت گیاهی در حوزه امنیت غذایی از محصولات راهبردی محسوب می‌شود!هرچی از افتخارات شرکت‌های دانش‌بنیان توئیت بزنیم بازم کمه! دست مریزاد بهشون.»
‏ پیش به سوی ایران قوی
حسنا رفیعی: «در ساخت شعله‌یاب‌های صنایع نفت و گاز خودکفا شدیم! با تلاش متخصصان شرکتی دانش بنیان در اصفهان، طراحی و ساخت شعله‌یاب‌های صنایع نفت و گاز بومی ‌سازی شد! در صورت نبود این قطعات با توقف توربین‌ها مواجه خواهیم شد که در پی آن نفت، گاز و برق هم تولید نمی‌شد! پیش به سوی ایران قوی.»