kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۷۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
وزیر آموزش و پرورش:

مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم برای برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری ‌اندیشیده شده است.

به گزارش ایسنا، یوسف نوری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های شرقی استان کرمان (بم، ریگان، نرماشیر و فهرج) از اختصاص اعتبار ویژه جهت حذف مدارس کانکسی در کشور خبر داد و افزود: اختصاص اعتبار برای تکمیل مدارس خیری و تکمیل استخرهای شنای دانش‌آموزی از مهم‌ترین مصوبات اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان است.
نوری با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است گفت: متاسفانه دانشگاه فرهنگیان به مدرسه‌ای کوچک تبدیل شده بود که باید به دانشگاه جامع تبدیل شود.
آغاز عملیات اجرایی طرح نظام رتبه‌بندی معلمان
وی با بیان اینکه ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرآیند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است ادامه داد: معلمان باید از قانون رتبه‌بندی برای ارتقا نظام تعلیم و تربیت و ارتقا شغلی خود استفاده کنند. وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم را برای برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا‌اندیشیده شده است.
نوری از اختصاص بودجه ویژه برای ساخت دو هزار و100 فضای ورزشی درون مدرسه‌ای خبر داد و افزود: فضای ورزشی درون مدرسه‌ای مصداق عینی عدالت تربیتی است که اقدام بی‌نظیری در تاریخ آموزش و پرورش کشور است.